درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 خرداد 1392 - 18:33
ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان
  

 

شارا- وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است: باید تنوع بخشی به منابع ارزی به یک آرمان مشترک ملی تبدیل شود تا اقتصاد متکی به ارزهای غیرنفتی به عنوان اقتصادی مستحکم جایگاه خود را محکم کند.
 

به گزارش شارا، "دکتر مهدی غضنفری " در نخستین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تحقق تولید صادرات گرا باید ابتدا آرمان مشترک ایجاد شود و سپس فعالیت ها درآن مسیر شکل گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه ارتباط با ذینفعان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت ، روش ها و فنون متناسب با استراتژی کلان است، از توزیع عادلانه اطلاعات، جایگاه تصمیم سازی و تصمیم گیری ، توسعه سرمایه انسانی ، مدیریت دانش و تولید علم کاربردی ، پایشگری ، تحلیل ، کنش گرایی ، چابکی و رویکرد بین المللی به عنوان جایگاه و وظایف روابط عمومی ها نام برد .

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان عنوان کرد: اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می شود.

دکتر غضنفری در ادامه گفت: سهم بیش از 40 درصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی بیانگر آن است که این وزارتخانه جدید مهمترین نهاد سیاستگذاری در عرصه تولید و کسب و کار است و دراین فرایند فعالیت روابط عمومی این وزارتخانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

وی صیانت از تولید و تجارت، افزایش بهره وری ، تحقق نهضت کاهش قیمت تمام شده ، دستیابی به بازارهای جهانی با تولید صادراتی ، تضمین کیفیت کالای ایرانی و رعایت حقوق مصرف کننده، مدیریت واردات را از جمله راهبردهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی ها درتحقق این اهداف نقش اصلی خود را ایفا کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد