درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 08:51   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1392 - 07:09
ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان
  

 

شارا- وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است: باید تنوع بخشی به منابع ارزی به یک آرمان مشترک ملی تبدیل شود تا اقتصاد متکی به ارزهای غیرنفتی به عنوان اقتصادی مستحکم جایگاه خود را محکم کند.
 

به گزارش شارا، "دکتر مهدی غضنفری " در نخستین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تحقق تولید صادرات گرا باید ابتدا آرمان مشترک ایجاد شود و سپس فعالیت ها درآن مسیر شکل گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه ارتباط با ذینفعان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت ، روش ها و فنون متناسب با استراتژی کلان است، از توزیع عادلانه اطلاعات، جایگاه تصمیم سازی و تصمیم گیری ، توسعه سرمایه انسانی ، مدیریت دانش و تولید علم کاربردی ، پایشگری ، تحلیل ، کنش گرایی ، چابکی و رویکرد بین المللی به عنوان جایگاه و وظایف روابط عمومی ها نام برد .

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان عنوان کرد: اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می شود.

دکتر غضنفری در ادامه گفت: سهم بیش از 40 درصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی بیانگر آن است که این وزارتخانه جدید مهمترین نهاد سیاستگذاری در عرصه تولید و کسب و کار است و دراین فرایند فعالیت روابط عمومی این وزارتخانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

وی صیانت از تولید و تجارت، افزایش بهره وری ، تحقق نهضت کاهش قیمت تمام شده ، دستیابی به بازارهای جهانی با تولید صادراتی ، تضمین کیفیت کالای ایرانی و رعایت حقوق مصرف کننده، مدیریت واردات را از جمله راهبردهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی ها درتحقق این اهداف نقش اصلی خود را ایفا کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد