درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34744صفحه نخست » چهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 18:16
سامانه ارتباط الکترونیکی مردم ودولت (سامد)
این خدمت در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می باشد. موارد مطروحه می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر ابراز احساسات ، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این خدمت در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می باشد. موارد مطروحه می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر ابراز احساسات ، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش داشته باشند.


معرفی
عصر ارتباطات، تجارب گذشته مرکز و تجزیه و تحلیل شرایط بومی کشور باعث شد که ساختار قبلی ارتباط دولت با مردم که بصورت متمرکز و محدود در مرکز ارتباطات مردمی صورت می پذیرفت نتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد. ساختار پیشین مورد بازبینی و مهندسی مجدد قرار گرفت و ساختار جدید ارتباطات مردمی با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت برای پیگیری مسائل، مشکلات و شکایات، بصورت شبکه‌ای ولایه‌ای در سطوح ملی، دستگاهی،استانی و شهرستان طراحی و پیاده سازی شد. با این تغییرات علاوه بر سهولت و روانی در دسترسی مردم به دولت، فرآیند پاسخگویی به مطالبات مردمی به سطوح پایین تر (شهرستان، استان) تفویض گردید و مرکز به ناظر عالی ارتباطات مردمی تغییر نقش پیدا کرد. شکل زیر ساختار ارتباطات مردمی (در دولایه نظارتی و پاسخگویی) در کشور را نشان می دهد.

وب سایت: http://www.saamad.ir/Portal/home/?generaltext/23132/19768/7134/
 

ارتباطات مردمی رییس جمهور
برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین حکمران جامعه اسلامی و مردم از حقوق متقابل بین آنها و مورد تاکید در دین مبین اسلام است. هر چند که برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات است اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات،کانالهای ارتباطاتی متنوع و بعضا سهل و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است. مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشورتحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد نمود که افتتاح پروژه ملی سامد دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد