درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:02   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34255صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 تیر 1397 - 19:56
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا اصفهان، صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی‌ ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌‌های استان اصفهان با حضور احسان شاه‌علی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و محمد پاکروان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.
 
 مهدی تکابی در این نشست با اشاره به اینکه 2 ماه است سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان به او واگذار شده است، اظهار کرد: وظیفه ذاتی و اصلی روابط عمومی‌ها، انعکاس عملکرد مسئولان است.
 
 وی ادامه داد: چندی پیش اصفهان میزبان مجمع سراسری سرپرستان برنا بود. نکته ظریفی که در این مجمع سراسری مطرح شد این بود که اکثر نمایندگان استان‌ها خود را جدا از اداره کل ورزش و جوانان استان خود و روابط عمومی آن می‌دانستند و ولی این شرایط در اصفهان حاکم نیست که از این بابت از دیگر استانها جلوتر هستیم.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 تکابی افزود: اخبار منفی و کذب در فضای مجازی زیاد است که تاثیر بدی بر جامعه دارد به همین دلیل و بر اساس ذهنیتی که از این فضا داشتم سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان را قبول کردم و قرار است ساختار جدیدی در این خبرگزاری ایجاد کنم.
 
 وی ادامه داد: تیم جدید خبرگزاری برنا اصفهان پویا است و قرار شده که از سیاه‌نمایی‌ها عبور کند و خبرهای امیدوار کننده را به مردم بدهد.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به کمبود اعتبار و نیروی انسانی در این خبرگزاری گفت: هنرمندی رسیدن به موفقیت با امکانات کم است.
 
 تکابی معتقد است: با توجه به تاثیر فضای مجازی، مسئولان دولت به طور مستقیم با مردم گفت و گو می‌کنند مثلا وزیر ارتباطات هر روز صبح در پیج اینستاگرام خود، با مردم ارتباط برقرار می کند. وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه همین روال را در پیش گرفته‌اند.
 
 وی در ادامه روابط عمومی‌ها را ویترین سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی در موفقیت یک سازمان بسیار زیاد است.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری برای روابط عمومی ضروری است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پوشش اخبار ورزش شهرستان خود، دیگر رویدادهای مربوط به فرمانداری و شهرداری شهرستان‌هایشان را برای رسانه‌ها ارسال کنند.
 
 تکابی ادامه داد: آمار بازدیدکنندگان برنا نسبت به چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته چون خبرنگاران حرفه ای در تیم برنا حضور دارند و در کنار این تیم نیروهای جوان هم جذب شده‌اند که در حال آموزش هستند.
 
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد