درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 22:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34255صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 تیر 1397 - 19:56
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا اصفهان، صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی‌ ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌‌های استان اصفهان با حضور احسان شاه‌علی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و محمد پاکروان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.
 
 مهدی تکابی در این نشست با اشاره به اینکه 2 ماه است سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان به او واگذار شده است، اظهار کرد: وظیفه ذاتی و اصلی روابط عمومی‌ها، انعکاس عملکرد مسئولان است.
 
 وی ادامه داد: چندی پیش اصفهان میزبان مجمع سراسری سرپرستان برنا بود. نکته ظریفی که در این مجمع سراسری مطرح شد این بود که اکثر نمایندگان استان‌ها خود را جدا از اداره کل ورزش و جوانان استان خود و روابط عمومی آن می‌دانستند و ولی این شرایط در اصفهان حاکم نیست که از این بابت از دیگر استانها جلوتر هستیم.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 تکابی افزود: اخبار منفی و کذب در فضای مجازی زیاد است که تاثیر بدی بر جامعه دارد به همین دلیل و بر اساس ذهنیتی که از این فضا داشتم سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان را قبول کردم و قرار است ساختار جدیدی در این خبرگزاری ایجاد کنم.
 
 وی ادامه داد: تیم جدید خبرگزاری برنا اصفهان پویا است و قرار شده که از سیاه‌نمایی‌ها عبور کند و خبرهای امیدوار کننده را به مردم بدهد.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به کمبود اعتبار و نیروی انسانی در این خبرگزاری گفت: هنرمندی رسیدن به موفقیت با امکانات کم است.
 
 تکابی معتقد است: با توجه به تاثیر فضای مجازی، مسئولان دولت به طور مستقیم با مردم گفت و گو می‌کنند مثلا وزیر ارتباطات هر روز صبح در پیج اینستاگرام خود، با مردم ارتباط برقرار می کند. وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه همین روال را در پیش گرفته‌اند.
 
 وی در ادامه روابط عمومی‌ها را ویترین سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی در موفقیت یک سازمان بسیار زیاد است.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری برای روابط عمومی ضروری است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پوشش اخبار ورزش شهرستان خود، دیگر رویدادهای مربوط به فرمانداری و شهرداری شهرستان‌هایشان را برای رسانه‌ها ارسال کنند.
 
 تکابی ادامه داد: آمار بازدیدکنندگان برنا نسبت به چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته چون خبرنگاران حرفه ای در تیم برنا حضور دارند و در کنار این تیم نیروهای جوان هم جذب شده‌اند که در حال آموزش هستند.
 
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد