درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 18:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33737صفحه نخست » سه شنبه، 8 خرداد 1397 - 23:47
خودِ واقعی، خودِ مصنوعی
روانشناسی یکی از با ارزشترین اختراعات جامعه بشری است. قدرت اصلی اش در ایجاد تعادل روحی و انگیزه بخشی و افزودن امید به زندگی است. روانشناسی می تواند به زندگی و کار انسانها، انرژی و آگاهی تزریق کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روانشناسی یکی از با ارزشترین اختراعات جامعه بشری است. قدرت اصلی اش در ایجاد تعادل روحی و انگیزه بخشی و افزودن امید به زندگی است. روانشناسی می تواند به زندگی و کار انسانها، انرژی و آگاهی تزریق کند.

الن دباتن فیلسوف مورد علاقه ما معتقد است برداشت ها و تعاریف نادرست در پیرامون روانشناسی زیاد است. ابرای همین او سعی کرده است دلیل منطقی اصطلاحات کلیدی علم روانشناسی را به شکل مختصر و ساده توضیح دهد.

روانکاو انگلیسی دونالد وینیکات این اصطلاح کلیدی را بوجود آورده است. او معتقد است همه ما انسانها در بدو تولد با یک خود واقعی به دنیا می آئیم. خود واقعی یک نوزاد اصلا توجهی به احساسات دیگران ندارد. هر وقت دلش بخواهد گریه می کند. اگر گرسنه باشد فریاد می زند و اگر مثانه اش پر بود خالی می کند.

دونالد وینیکات به این برداشت از انسان سالم رسیده است که هر فردی اگر در دوران کودکی از ابراز وجود خود اصلی اش را در یک مقطعی لذت برده باشد در بزرگسالی هویتی سالمتر و اصیل تر خواهد داشت.

او معتقد است قوانین زندگی اجتماعی به مرور به کودکان می آموزند که احساسات ناب شخصی خود را کنترل کنند.

روانکاو انگلیسی ضدیتی با خود مصنوعی یا ظاهری ندارد ولی معتقد است که متاسفانه بسیاری از افراد بشر شانس تجربه شخصیت واقعی و اصیل خود را نداشتند. اغلب خردسالان بشر خیلی زود باید بیاموزند از قوانین تبعیت کنند و کم کم، تسلیم خودِ ظاهری شوند..

روانشناسی به افراد در حین درمان، یک شانس دوباره می دهد. آنها در ملاقات با روانشناسان می توانند نقبی به گذشته دور و به قبل از آنکه تسلیم روزگار شوند بزنند.

در اتاق روانشناس، افراد می توانند لوس و خشمگین و بی ملاحظه و خودخواه باشند. این بازگشت به خود واقعی آن هم وقتی که در محوطه امن و قابل پذیرش یک روانشناس قرار می گیرند باعث می شود تا لحظاتی از خود واقعی و اصیل شان مجال ِبروز یابد.

زندگی و قوانینش طوری تنظیم شده است که به ناگزیر باید مدام برگردیم به خویشتنِ ظاهری ولی تجربه خودِ واقعی داشتن، کمک می کند تا زندگی را بیشتر تحمل کنیم.

منبع: www.theschooloflife.com

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد