درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33499صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 21:03
لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.

به گزارش  شارا به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر منصور غلامی، در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه اطلاع رسانی واحدهای مربوط به وزارت علوم باید در استان‌ها ایجاد شود و با همپوشانی و تعامل این شبکه‌ها، باید اعلام دستاوردهای بارز در مناطق ده گانه، در بستر یک شبکه ملی روابط عمومی‌ها صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا لازم است از تعامل با دانشجویان و واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری بهره گرفته شود.

غلامی تصریح کرد: روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری و سایر واحدهای وابسته باید ضمن تولید و انتشار اخبار موثق به عنوان یک منبع مورد اعتماد مردم، مرجعی برای کنترل صحت اخبار منتسب به مجموعه وزارت علوم در حوزه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و نیز خانواده آموزش عالی دانست.

وزیر علوم تاکید کرد: دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری دستاوردهای فراوانی برای اطلاع رسانی دارند که این مراکز برای انتشار اخبار ارزشمند خود باید از جوانان و به ویژه دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری شاغل به تحصیل در رشته‌های مرتبط استفاده کنند.

غلامی با اشاره به اولویت اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی‌ها، وجود کارشناسان را برای اولویت بندی و تعیین درجه تأثیرگذاری اخبار و نیز انتشار اخبار ارزشمند در حوزه‌های مختلف را یاد آور شده و بر نقش مهم روابط عمومی در اطلاع رسانی به آحاد جامعه تاکید کرد.

وزیر علوم همچنین بر استفاده از پتانسیل جوانان در بدنه کار مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: جوانان روحیات فعال‌تر و پرنشاط‌تری در انجام امور پر استرس دارند، اما باید از آموزش‌های لازم به آنان غافل نشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد