درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 04:00   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33499صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 09:39
لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.

به گزارش  شارا به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر منصور غلامی، در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه اطلاع رسانی واحدهای مربوط به وزارت علوم باید در استان‌ها ایجاد شود و با همپوشانی و تعامل این شبکه‌ها، باید اعلام دستاوردهای بارز در مناطق ده گانه، در بستر یک شبکه ملی روابط عمومی‌ها صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا لازم است از تعامل با دانشجویان و واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری بهره گرفته شود.

غلامی تصریح کرد: روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری و سایر واحدهای وابسته باید ضمن تولید و انتشار اخبار موثق به عنوان یک منبع مورد اعتماد مردم، مرجعی برای کنترل صحت اخبار منتسب به مجموعه وزارت علوم در حوزه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و نیز خانواده آموزش عالی دانست.

وزیر علوم تاکید کرد: دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری دستاوردهای فراوانی برای اطلاع رسانی دارند که این مراکز برای انتشار اخبار ارزشمند خود باید از جوانان و به ویژه دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری شاغل به تحصیل در رشته‌های مرتبط استفاده کنند.

غلامی با اشاره به اولویت اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی‌ها، وجود کارشناسان را برای اولویت بندی و تعیین درجه تأثیرگذاری اخبار و نیز انتشار اخبار ارزشمند در حوزه‌های مختلف را یاد آور شده و بر نقش مهم روابط عمومی در اطلاع رسانی به آحاد جامعه تاکید کرد.

وزیر علوم همچنین بر استفاده از پتانسیل جوانان در بدنه کار مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: جوانان روحیات فعال‌تر و پرنشاط‌تری در انجام امور پر استرس دارند، اما باید از آموزش‌های لازم به آنان غافل نشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد