درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33197صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 27 فروردین 1397 - 07:08
تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی
روابط عمومی مبتنی بر مدیریت ارتباطات داخلی و خارجی و همکاری با جامعه است تا هر دو طرف به نفع خود برسند. ما باید با مردم ارتباط برد برد برقرار کنیم تا بتوانیم برنده شویم، بنابراین ما می توانیم به توافق برسیم و با هم موافقت کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امی هودز به عنوان مدیر ارتباطات در Dupont و Invista در 25 سال اخیر، گفت که فناوری پیشرفت کرده و نقش مدیران ارتباطات و نمایندگان روابط عمومی را در شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی تغییر داده است. افرادی که در این موقعیت قرار دارند باید هنگام پاسخ دادن به سوالات سریع و دقیق باشند.

او گفت: "شما باید بسیار متفکر باشید." "در حالیکه شما مجبور هستید بیدرنگ و سریع و انعطاف پذیر باشید تا بتوانید به هر چیزی در رسانه های اجتماعی توجه کنید که ممکن است نادرست باشد، شما باید در مورد آنچه شما می خواهید انجام دهید، به انجام آن مطمئن شوید."

او گفت: کسانی که در کارخانه های صنعتی و شرکت های بزرگ کار می کنند، باید کسب و کار خود را درک کنند و اطلاعات را به جامعه به شیوه ای دقیق که می تواند درک شود، منتقل نمایند. تنها راه رسیدن به این هدف، داشتن گفتگوهای مداوم با جامعه از طریق سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی و ایجاد روابط چهره به چهره است.

او گفت که شرکت ها باید سیاست های رسانه های اجتماعی داشته باشند تا بتوانند به هر گونه اطلاعات یا اطلاعات نادرست پاسخ دهند.

هودز گفت افرادی که در نقش های ارتباطی در شرکت های بزرگ یا کارخانه های صنعتی ظاهر می شوند و کار می کنند، باید از کسب و کار خود برای برقراری ارتباط با عموم استفاده کنند.

او گفت: "(شما) باید بدانید که کدام کار را انجام می دهید، چه مأموریتی دارید و دانش خود را از این شرکت و کسب و کارش را چگونه افزایش می دهید تا بتوانید آنها را با دقت ارایه نمایید".

همچنین استیو مارویتز مدیر ارتباطات فرموز گفت: روابط عمومی مبتنی بر مدیریت ارتباطات داخلی و خارجی و همکاری با جامعه است تا هر دو طرف به نفع خود برسند.

وی گفت: "ما باید با مردم ارتباط برد برد برقرار کنیم تا بتوانیم برنده شویم، بنابراین ما می توانیم به توافق برسیم و با هم موافقت کنیم."

مارویتز گفت که در بسیاری از شرکت ها، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات تحت همان چتر قرار دارند و از یک پایگاه داده کار می کنند که توسط رایانه ها و اتوماسیون امکان پذیر است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد