درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 11:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33103صفحه نخست » چهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 20:45
بحران فیسبوک؛ زاکربرگ هفته آینده به کنگره می‌رود
مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس بوک، گفته هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان کنگره آمریکا به واشنگتن می‌رود. کنگره آمریکا پس از برملا شدن استفاده یک شرکت مشاور کارزارهای سیاسی از اطلاعات میلیون‌ها کاربر فیسبوک، مارک زاکربرگ را برای ادای توضیحات فراخوانده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس بوک، گفته هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان کنگره آمریکا به واشنگتن می‌رود. کنگره آمریکا پس از برملا شدن استفاده یک شرکت مشاور کارزارهای سیاسی از اطلاعات میلیون‌ها کاربر فیسبوک، مارک زاکربرگ را برای ادای توضیحات فراخوانده بود.

قرار است مدیرعامل فیسبوک که نامش در رده‌های بالای فهرست ثروتمندان جهان هم قرار دارد، چهارشنبه آینده (۱۱ آوریل) در برابر اعضای کمیته بازرگانی مجلس نمایندگان کنگره حاضر شود.

جلسه‌ای که احتمالا با پوشش گسترده رسانه‌های آمریکا و جهان همراه خواهد شد چرا که صدها میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی در چند هفته گذشته نسبت به قابلیت فیسبوک در حفظ اطلاعات شخصی آنها ابراز نگرانی کرده‌اند و اکنون منتظر شنیدن دلایل آقای زاکربرگ و تمهدیداتی هستند که قرار است فیسبوک برای پیش‌گیری از وقوع مجدد چنین "سوء استفاده‌هایی" به کار گیرد.

دردسر فیسبوک از آنجا آغاز شد که رسانه‌ها گزارش کردند
کمبریج آنالیتیکا یک شرکت مشاوره سیاسی توانسته به جزئیات حساب شخصی پنجاه میلیون کاربر فیسبوک‌ بدون اجازه آنها دست یافته و از این اطلاعات برای تاثیرگذاشتن بر مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ به نفع دونالد ترامپ استفاده کند و دست آخر هم این اطلاعات را پاک نکرده است.

همزمان گرگ والدن و فرانک پالون از نمایندگان عضو کمیته بازرگانی از موافقت آقای زاکربرگ برای حضور در کنگره استقبال کرده‌اند.

این دو در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند: "این جلسه استماع فرصت بسیار مهمی فراهم خواهد کرد که بروی مساله مهم صیانت از اطلاعات خصوصی کاربران تمرکز شود و به آمریکاییان امکان خواهد داد با چگونگی استفاده از اطلاعات شخصی آنها دنیای مجازی بیشتر آشنا شوند."

یکی از کمیته‌های پارلمان بریتانیا هم اواخر ماه گذشته از آقای زاکربرگ برای حضور در برابر نمایندگان دعوت کرده بود اما مدیرعامل فیسبوک از رفتن به لندن عذر خواسته بود.

شرکت کمبریج آنالیتیکا که در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ حامی دونالد ترامپ بود و یکی از حامیان مالی اصلی آن، رابرت مرسی‌یر، میلیاردر راست‌گرا، از طرفداران پر و پاقرص آقای ترامپ است، متهم شده که با استفاده از اطلاعات حدود ۵۰ میلیون از کاربران فیسبوک از آنها برای پیش‌بینی رفتار انتخاباتی رای دهندگان استفاده کرده و همچنین این افراد را هدف کارزارهای تبلیغات سیاسی قرار داده است.

رفتار یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک اطلاعات زیادی را درباره او به دست می‌دهد.

پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌ها اطلاعات حاضر و آماده‌ای محسوب می‌شوند که به راحتی قابل ذخیره‌سازی، طبقه‌بندی و پردازش هستند و سرعت، دقت، ارزانی و ابعاد تحلیل بر مبنای آنها در مقایسه با روش‌های پیشین، مانند نظرسنجی تلفنی و حضوری و امثال آن بسیار کارآمدتر است.

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد