درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1403 - 08:05   

هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها

  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند

  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟

  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایده‌ای ساده که می‌تواند یک دفتر کار را از مجموعه‌ای از اتاق‌ها به یک جامعه واقعی تبدیل کند
  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند
  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی
  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی
  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟
  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟
  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند
  یک مطالعه جهانی نشان می‌دهد که شمار بیشتری از مردم جهان از اخبار دوری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32989صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 3 فروردین 1402 - 08:04
نوروز پاسداشت طبیعت است
دکتر قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - حفظ طبیعت یکی از مرام های خوب ایرانیان است در ایران باستان – خاک – آب – هوا و آتش مقدس شمرده می شوند. ایرانی راستین طبیعت را ارج می نهد و باید کمک کند که بذر علاقه به طبیعت را در نونهالان ایرانی مانند درختی کاشته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حفظ طبیعت یکی از مرام های خوب ایرانیان است در ایران باستان – خاک – آب – هوا و آتش مقدس شمرده می شوند. ایرانی راستین طبیعت را ارج می نهد و باید کمک کند که بذر علاقه به طبیعت را در نونهالان ایرانی مانند درختی کاشته شود.

 

 برای پاسداشت طبیعت هیچ چاره ای جز آموزش نیست ما ایرانیان مردمانی هستیم که در رفتار و کردار میانه روی را دنبا ل کردیم مرزشکنی نباید در مراسم های فرهنگی مثل چهارشنبه سوری و نوروز وجود داشته باشد که شادی مردم را به غم تبدیل کند.

 

نا بهنجاری و نابسامانی ها باید با بازگشت به خویشتن خجسته و فرهنگ غنی ایرانی نوروز را با آرامش و خوشی جشن گرفت. با آرامش وصبر باید جوانان یاد داد که شب چهارشنبه سوری تمام میشود ولی عواقب سوختگی ها و ناقص شدن ها برای برای ما خواهد ماند که باید یک عمر افسوس آنرا خورد که چرا چنین شد. به رفتاری دست بزنیم که شایسته نام بلند ایرانی است.

 

باید پیوندهای خویشاوندی و دوستانه و هر پیوندی که ما را بیشتر با دیگران نزذیکی و آشنایی میدهد استوار کرد. باید از زیبای های جهان بهره برد باید رفتار فرهنگی و انسانی داشت این کاری است که نیاکان ما می کردند باید تلاش کنیم بتوانیم خود را بشناسیم وبدانیم که ایران چیست و ایرانی کیست باید از رفتارهای نکوهیده پرهیز کرد درخت و آب و آینه سمبل های نوروز اند عید یعنی خرید های سرسام آور – تغییر لوازم خانه و... نیست مردم اینطور فکری می‌کنند در حالیکه عید دردعای تحویل سال ما هست دل ماست که باید تغییر کند ایرانیان به سبب انگیزه های مختلف اندک اندک از خوی راستین خویش دورشدند چون ایرانیان طبیعت را دوست دارند. پس تلاش کنیم طبیعت را گرامی بداریم و فرهنگ استفاده از طبیعت را به جوانان و نسل آینده آموزش دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۳ ویژگی روابط‌عمومی قوی


  بازاریابان برای رشد استراتژی‌های بازاریابی تأثیرگذار خود بر تجزیه و تحلیل رقابتی تمرکز می‌کنند


  هوش مصنوعی و مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی: فرصت‌ها و چالش‌ها


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  چرا ایمیل‌های بازاریابی شما به پوشه اسپم می‌روند و چگونه جلوی آن را بگیرید؟


  دیزنی فراتر از داستان‌سرایی


  جلوی تلویزیون نشستن انسان را پیر می‌کند


  چرا مردم به «تلفن خنگ» روی می‌آورند؟


  هوش مصنوعی گوگل و آینده بازاریابی محتوا: دیدگاه متخصصان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد