درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 09:06   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
  مدیر روابط‌عمومی انجمن کمیته تک‌رزم آذربایجان شرقی منصوب شد
  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی
  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی
  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد
  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32989صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 3 فروردین 1402 - 08:04
نوروز پاسداشت طبیعت است
دکتر قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - حفظ طبیعت یکی از مرام های خوب ایرانیان است در ایران باستان – خاک – آب – هوا و آتش مقدس شمرده می شوند. ایرانی راستین طبیعت را ارج می نهد و باید کمک کند که بذر علاقه به طبیعت را در نونهالان ایرانی مانند درختی کاشته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حفظ طبیعت یکی از مرام های خوب ایرانیان است در ایران باستان – خاک – آب – هوا و آتش مقدس شمرده می شوند. ایرانی راستین طبیعت را ارج می نهد و باید کمک کند که بذر علاقه به طبیعت را در نونهالان ایرانی مانند درختی کاشته شود.

 

 برای پاسداشت طبیعت هیچ چاره ای جز آموزش نیست ما ایرانیان مردمانی هستیم که در رفتار و کردار میانه روی را دنبا ل کردیم مرزشکنی نباید در مراسم های فرهنگی مثل چهارشنبه سوری و نوروز وجود داشته باشد که شادی مردم را به غم تبدیل کند.

 

نا بهنجاری و نابسامانی ها باید با بازگشت به خویشتن خجسته و فرهنگ غنی ایرانی نوروز را با آرامش و خوشی جشن گرفت. با آرامش وصبر باید جوانان یاد داد که شب چهارشنبه سوری تمام میشود ولی عواقب سوختگی ها و ناقص شدن ها برای برای ما خواهد ماند که باید یک عمر افسوس آنرا خورد که چرا چنین شد. به رفتاری دست بزنیم که شایسته نام بلند ایرانی است.

 

باید پیوندهای خویشاوندی و دوستانه و هر پیوندی که ما را بیشتر با دیگران نزذیکی و آشنایی میدهد استوار کرد. باید از زیبای های جهان بهره برد باید رفتار فرهنگی و انسانی داشت این کاری است که نیاکان ما می کردند باید تلاش کنیم بتوانیم خود را بشناسیم وبدانیم که ایران چیست و ایرانی کیست باید از رفتارهای نکوهیده پرهیز کرد درخت و آب و آینه سمبل های نوروز اند عید یعنی خرید های سرسام آور – تغییر لوازم خانه و... نیست مردم اینطور فکری می‌کنند در حالیکه عید دردعای تحویل سال ما هست دل ماست که باید تغییر کند ایرانیان به سبب انگیزه های مختلف اندک اندک از خوی راستین خویش دورشدند چون ایرانیان طبیعت را دوست دارند. پس تلاش کنیم طبیعت را گرامی بداریم و فرهنگ استفاده از طبیعت را به جوانان و نسل آینده آموزش دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  هوش مصنوعی و آینده بشریت: دیدگاهی از علوم انسانی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  چگونه ارزهای دیجیتال روایت برند شما را ارتقا می‌دهند: راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد