درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32452صفحه نخست » شنبه، 7 بهمن 1396 - 20:39
روبات‌های روسی توئیت‌های ترامپ را ۴۷۰هزار بار بازنشر کردند
​توئیتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از کمک‌های توئیتری روسیه بهره‌مند شده است. ربات‌های روسی حدود نیم میلیون بار پیام‌های توئیتری ترامپ را بازنشر کرده‌اند.
  

​​​​​​شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توئیتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از کمک‌های توئیتری روسیه بهره‌مند شده است. ربات‌های روسی حدود نیم میلیون بار پیام‌های توئیتری ترامپ را بازنشر کرده‌اند.

مدت کوتاهی پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بحث بررسی کمک‌های روسیه به یک نامزد انتخاباتی آمریکا و تاثیر مسکو بر روند انتخابات اوج گرفت. از آن زمان تاکنون چند نهاد دولتی، از جمله یک کمیته ویژه سنا، در این زمینه تحقیق می‌کنند.

روز شنبه (۲۷ ژانویه / ۷ بهمن) وبسایت خبری بلومبرگ گزارش داد که شبکه اجتماعی توئیتر در گزارشی به کمیته سنا، نقش ربات‌های روسی در تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ را برملا کرده است.

بر اساس این گزارش‌، ربات‌های وابسته به دولت روسیه در دوران رقابت‌های انتخاباتی، در فاصله زمانی سپتامبر تا اواسط نوامبر ۲۰۱۶، دست‌کم در ۴۷۰ هزار مورد پیام‌های توئیتری ترامپ را ری‌توئیت کرده‌اند.

این میزان تقریبا ۲۵/ ۴ درصد کل ری‌توئیت‌ها برای ترامپ در این بازه زمانی بوده است.

ری‌توئیت پیام‌های رقیب انتخاباتی ترامپ‌، هیلاری کلینتون، توسط ربات‌های روسی حدود ۴۸ هزار بار اعلام شد.

توئیتر در گزارش خود به سنای آمریکا نوشته است که ربات‌های روسی در مدت‌زمان یادشده، ۲۱۲ میلیون توئیت با محتوایی مرتبط با انتخابات آمریکا پخش کرده‌اند.

معمای کمک‌های روسیه به ترامپ
با وجود افشاگری‌های توئیتر در باره بازنشر پیام‌های انتخاباتی در این شبکه اجتماعی، هنوز معلوم نیست که آیا روسیه توانسته است بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ تاثیر بگذارد یا خیر.

اینکه تا چه حد دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات از کمک‌های روسیه بهره برده، معمایی است که باید توسط رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری ایالات متحده و تیم کارشناسی او حل شود.

روز ۲۴ ژانویه دونالد ترامپ در جمع خبرنگاران اعلام کردکه "چشم‌انتظار" پاسخ‌گویی به رابرت مولر است و این کار را "تحت سوگند" انجام خواهد داد.

بازرس ویژه دادگستری تاکنون در این راستا از شمار زیادی از فعالان ستاد انتخاباتی و یاران ترامپ، از جمله جف سشنز، دادستان کل ایالات متحده و مارک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) بازخواست کرده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد