درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32240صفحه نخست » جمعه، 15 دی 1396 - 13:22
کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها
کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها
  

کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کاریکاتور سیاسی را «تولز» ترسیم کرده که در شماره چهارم ژانویه 2006 برخی از روزنامه های آمریکایی انتشار یافته بود. در پی پایین آوردن میزان مالیات بر درآمدهای بسیار بالا (ثروتمندان!) در آمریکا و در نتیجه کاسته شدن از درآمد دولت، صحبت از کوچک کردن سازمانهای دولتی (داون سایزینگ) و انجام کارها عمدتا با کامپیوتر و ماشین بود که برای مردمی که با تکنولوژی پیشرفته آشنا نیستند بویژه سالمندان که توان یادگیری محدود دارند یک کابوس بوده است. تولز بر این اساس و نگرانی کارمندانی که مشمول تصمیم داون سایزینگ می شوند و کار خودرا از دست می دهنداین کاریکاتور را کشیده که ساختمان سر فرود آورده کنگره آمریکا می گوید: از ثروتمند، بوسیله ثروتمند و برای ثروتمند و ... (به کنایه از اعلامیه استقلال آمریکا: از مردم بوسیله مردم و برای مردم ...). هدف ترسیم کننده کاریکاتور نشان دادن جدایی اعضای مقننه که از توانگران هستند (و اهل زد و بند) از اکثریت مردم و بی اطلاعی از مشکلاتت توده های جوامع آمریکا بوده است.


وی در زیر کاریکاتور که عنوان داونسایزینگ گاورنمنت (کوچکسازی سازمانهای دولتی) دارد، در سمت راست از قول کارمندان نوشته است: «با کنار رفتن ما، پول لازم صرفه جویی خواهد شد تا بازهم مالیات ثروتمندان را کاهش دهند!.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد