درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32240صفحه نخست » جمعه، 15 دی 1396 - 13:22
کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها
کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها
  

کاریکاتور انتشار یافته در روزنامه های آمریکا در چهارم ژانویه 2006 برای انعکاس بی خبری اعضای مقنّنه از درد و نگرانی توده ها

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کاریکاتور سیاسی را «تولز» ترسیم کرده که در شماره چهارم ژانویه 2006 برخی از روزنامه های آمریکایی انتشار یافته بود. در پی پایین آوردن میزان مالیات بر درآمدهای بسیار بالا (ثروتمندان!) در آمریکا و در نتیجه کاسته شدن از درآمد دولت، صحبت از کوچک کردن سازمانهای دولتی (داون سایزینگ) و انجام کارها عمدتا با کامپیوتر و ماشین بود که برای مردمی که با تکنولوژی پیشرفته آشنا نیستند بویژه سالمندان که توان یادگیری محدود دارند یک کابوس بوده است. تولز بر این اساس و نگرانی کارمندانی که مشمول تصمیم داون سایزینگ می شوند و کار خودرا از دست می دهنداین کاریکاتور را کشیده که ساختمان سر فرود آورده کنگره آمریکا می گوید: از ثروتمند، بوسیله ثروتمند و برای ثروتمند و ... (به کنایه از اعلامیه استقلال آمریکا: از مردم بوسیله مردم و برای مردم ...). هدف ترسیم کننده کاریکاتور نشان دادن جدایی اعضای مقننه که از توانگران هستند (و اهل زد و بند) از اکثریت مردم و بی اطلاعی از مشکلاتت توده های جوامع آمریکا بوده است.


وی در زیر کاریکاتور که عنوان داونسایزینگ گاورنمنت (کوچکسازی سازمانهای دولتی) دارد، در سمت راست از قول کارمندان نوشته است: «با کنار رفتن ما، پول لازم صرفه جویی خواهد شد تا بازهم مالیات ثروتمندان را کاهش دهند!.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد