درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 20:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32233صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 19 دی 1396 - 07:06
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4
در گفتگو با دیر کل ارتباطات جهانی نیسان: - ایده‌های خوب و خلاقیت می‌تواند از یک کارگزاری روابط‌عمومی نشأت گیرد و این اشکالی ندارد. بدین دلیل است که ما در جستجوی شرکای چابک، تیزهوش، انعطاف‌پذیر و کنجکاو هستیم که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری این ارزش‌ها با ما باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آماندا گروتی، مدیر کل ارتباطات جهانی نیسان است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.


به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
امروزه خلاقیت امری حیاتی برای نام‌های تجاری به ویژه در صنعت خودروسازی می‌باشد. ما در عصری زندگی می‌کنیم که نام‌های تجاری باید از طریق به اشتراک‌ گذاری احساسات، انگیزش‌ها و محتوا برای مردم الهام‌بخش باشند. از دیدگاه ارتباطات شرکتی، ما به برنامه‌ریز، متخصص رسانه اجتماعی و دیجیتال، استعداد خلاق نیاز داریم – رویکردی که بر پایه بینش و کانال‌های متعدد است. ما باید با شرکایی که از انجام چنین وظایفی برمی‌آیند همکاری کنیم. اهمیت خلاقیت نه فقط به خاطر وجهه شرکتی بلکه نتیجه‌بخشی تجاری است.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
به نظر من به سطح بلوغ فکر کارگزاری بستگی دارد. برای مثال، نیسان با ادلمن در سطح جهانی کار می‌کند. نکته جالب این است که به عنوان یکی از پیشگامان روابط‌عمومی، آن‌ها به سوی مدل جدیدی از ارتباطات بازاریابی حرکت می‌کنند. برخورداری از کارگزاران خوب روابط‌عمومی همچنان رکنی اساسی است اما کافی نیست. ما به کارگزاری‌هایی نیازمندیم که از رویکردی یکپارچه، خلاقیت و برنامه‌ریزی بیشتر و متخصصان کارزار یا دیجیتال برخوردار باشند. این رویکرد ممکن است فرصت‌های جدیدی را به روی ما بگشاید و در دنیایی مملو از رقابت، چابکی بیشتری به ارمغان آورد.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
ما با آغوش باز از این تأثیر استقبال می‌کنیم! تأثیر بلقوه یک ایده بسیار حائز اهمیت است. ایده‌های خلاق محرک تجربه و احساسات هستند. آنچه ما در پی آن هستیم، تأثیر و گفتگوی مثبت با مشتریان و گروه‌های ذینفع برای ایجاد تصویر و وجهه‌ای مثبت است. ما در دنیایی دائما در حال تغییر در بازارها، فرهنگ و محیط‌های بسیار متنوع در حال تکامل هستیم. اگر خواستار تأثیرگذاری بسیار بر گروه‌های ذینفع هستیم، باید حاوی ایده‌هایی باشیم که در محیط بازتاب داشته باشد. بینش و تحقیق به خلق ایده‌های بزرگ کمک می‌کنند.

آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
ایده‌های خوب ممکن است در هر جایی وجود داشته باشد. یک نمونه که می‌توانم با شما به اشتراک بگذارم کارزار # او جرأت دارد است که درباره توانمندسازی زنان در بازی‌های المپیک ریو بود. ایده‌ این کارزار رسانه‌ای اجتماعی متعلق به تیم روابط‌عمومی ما بود. این کارزار بحث ناچیز انگاشتن نتایج مسابقات زنان نسبت به مردان را در رسانه‌های سنتی به وجود آورد. این موفقیتی بزرگ بود چرا که به لحاظ طراحی ماهیتی اجتماعی داشت و بازتاب برخی از انتظارات جامعه بود.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
به نظر من موانع تنها در ذهن ما هستند، چه برای نام تجاری چه کارگزاری‌ها. مرزبندی میان تبلیغات و روابط‌عمومی، به ویژه با پیشرفت فناوری و تأثیر رسانه اجتماعی دیگر کارایی ندارد. ایده‌های خوب و خلاقیت می‌تواند از یک کارگزاری روابط‌عمومی نشأت گیرد و این اشکالی ندارد. بدین دلیل است که ما در جستجوی شرکای چابک، تیزهوش، انعطاف‌پذیر و کنجکاو هستیم که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری این ارزش‌ها با ما باشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد