درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32202صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 11 دی 1396 - 11:54
غلامحسین کرباسچی: دولت در روابط عمومی ضعف‎های فراوانی دارد
دولت به لحاظ روابط عمومی، بیان مطالب و کارهای خود ضعف‌های فراوانی دارد که درگذشته هم این قضیه بارها مطرح و همواره خواسته‌شده که مجموعه دولت ارتباط خبری و رسانه‌ای و گفت‌وگو‌ی خود را با بدنه اجتماعی بیشتر کند زیرا این مسئله لازم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل حزب کارگزاران تأکید کرد: دولت به لحاظ روابط عمومی، بیان مطالب و کارهای خود ضعف‌های فراوانی دارد که درگذشته هم این قضیه بارها مطرح و همواره خواسته‌شده که مجموعه دولت ارتباط خبری و رسانه‌ای و گفت‌وگو‌ی خود را با بدنه اجتماعی بیشتر کند زیرا این مسئله لازم است.

به گزارش شارا، انتقادی که بارها به حسن روحانی در دولت اول او مطرح شد، عدم ارتباط با بدنه اجتماعی بود. بطوریکه وقتی دولت یازدهم در آستانه پایان یافتن قرار گرفته بود، برای معرفی دستاوردها که وظیفه تیم اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری است، وزرا دست به کار شدند و هریک به سهم خود گوشه‌ای از این کار را بر عهده گرفتند.

بر همین اساس انتظار این بود تا حسن روحانی در دولت دوم خود در به‌کارگیری حداقل تیم اطلاع‌رسانی دقت بیشتری به خرج دهد و کسانی که دارای مدیریت ضعیف‌تری در این زمینه بودند را در سمت‌های حساس به کارنگمارد، اما برخلاف آن وی فردی را به‌عنوان رئیس دفتر خود برگزید که در ظاهر هیچ اعتقادی به این مسئله ندارد و باز هم همان چهره‌های دولت اول در جایگاه بسیار حساس اطلاع‌رسانی قرار گرفتند.

این روزها که مردم به دلایل سیاسی و اقتصادی دست به اعتراض برده‌اند، تقریباً هیچ سیاستمداری نبود که به رئیس‌جمهور توصیه نکند در رابطه با کمبودها و آنچه را که مردم نمی‌دانند شخصاً به آن‌ها اطلاع دهد و سخن گوید، صبح روز یکشنبه شایعاتی مطرح شد که مبنی بر اینکه حسن روحانی با مردم در ارتباط با خواست‌هایشان گفت ‎وگو خواهد کرد که البته این شایعه به واقعیت تحقق پیدا نکرد.

بدون شک صحبت با مردم از سوی مقام ریاست جمهوری در شرایط بحرانی فرصت بسیار مناسبی است که اگر در آن تصمیمی قاطعانه اخذ نشود، می‌توان به‌عنوان امکانی که حسن روحانی در آن توانایی بهره‌وری مناسبی داشت، اما آن را سوزاند برای همیشه موردتوجه قرارداد.

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در رابطه با عدم ارتباط حسن روحانی با بدنه اجتماعی گفت: آقای روحانی مانند سایر دولت به سخنرانی می‌پردازد و سفر استانی می‌رود، بنابراین ارتباط او با بدنه اجتماعی قطع نیست.

وی در این خصوص که عدم سخن گفتن رئیس‌جمهور با مردم در رابطه با اعتراضات اخیر تائید همین مسئله نیست، اظهار داشت: شخصاً از سیاست آقای روحانی بی‌اطلاع هستم زیرا ارتباطی با او ندارم و با من هم به قول شما مانند بدنه اجتماعی رفتار می‌کند و شاید در طول 5 سال گذشته یک یا دو بار در جلسات عمومی او را دیده باشم، ولی زمان سخن گفتن آقای روحانی بر اساس ارزیابی خود او است.

دبیر کل حزب کارگزاران در ادامه تأکید کرد: در کنار مسئله فوق در اینکه دولت باید درباره برنامه‌ها، اهداف و آنچه در کشور می‌گذرد توضیح دهد، شکی وجود ندارد. این دولت به لحاظ روابط عمومی، بیان مطالب و کارهای خود ضعف‌های فراوانی دارد که درگذشته هم این قضیه بارها مطرح و همواره خواسته‌شده که مجموعه دولت ارتباط خبری و رسانه‌ای و گفت‌وگو‌ی خود را با بدنه اجتماعی بیشتر کند زیرا این مسئله لازم است.

کرباسچی در این رابطه یادآور شد: شرایط اقتصادی کشور در وضعیت سختی قرار دارد. این وضعیت هم در رابطه با مسائل خارجی و فشارهایی که از بیرون بر کشور وارد می‌شود و هم در خصوص گرفتاری‌های داخلی که میراث دولت‌های گذشته به‌حساب می‌آید که در حال نشان دادن خود است و امروز برای کشور به‌صورت تنگناها مطرح‌شده، است.

وی در این خصوص اضافه کرد: دولت باید تمام تلاش خود را به کار بندد تا گرفتاری‌های مردم را ببیند زیرا مردم در این فشارهای اقتصادی به‌خصوص با این معضلات تبلیغاتی که علیه دولت در خارج و داخل متأسفانه وجود دارد، ممکن است کم‌طاقت شوند و نتوانند فشارها را تحمل کنند.

دبیر کل حزب کارگزاران در ادامه توضیح داد: درعین‌حال باید مواظب بود که از این معضلات اجتماعی و اقتصادی مردم سوءاستفاده صورت نگیرد زیرا کشور و انقلاب دارای مخالفانی هستند و با توجه به وجود شرایط حساسی داخل منطقه ممکن است کسانی درصدد برآیند علیه کشور و مردم از آن شرایط استفاده کنند که دستگاه‌های مربوطه باید مسائلی ازاین‌دست را موردبررسی قرار دهند، بنابراین دولت و رئیس جمهور باید بسیار شفاف و جدی با مردم درباره مشکلاتشان صحبت کند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد