درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32105صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 30 آذر 1396 - 21:45
نقش تلگرام در زلزله تهران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگ‌ترین رسانه ایران در جابجایی سریع اطلاعات اپلیکیشن تلگرام بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگ‌ترین رسانه ایران در جابجایی سریع اطلاعات اپلیکیشن  تلگرام بود.
 
 به گزارش شارا، 20 ماه دسامبر زلزله‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر پایتخت ایران را لرزاند و بسیاری از مردم سراسیمه وارد خیابان‌ها شده و درصد گسترده‌ای نیز تا نزدیک صبح بیرون از منازل بودند.
 
 به‌طور حتم اطلاع رسانی صحیح و سریع، نقش بسیار مهمی را در زمان وقوع چنین حوادثی بازی می‌کند و با توجه به آنکه پس از دور شدن از تلویزیون میزان دسترسی به اخبار پایین‌تر است،اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستند که تبدیل به بازوی اصلی جابجایی اطلاعات در بین آحاد مردم خواهند شد.
 
 بزرگ‌ترین رسانه ایران در جابجایی سریع اطلاعات اپلیکیشن تلگرام است که بسیاری از مردم با مراجعه به کانال‌های متعدد خبری، از آخرین اطلاعات مربوط به زلزله و حتی نحوه صحیح تعامل با آن، باخبر می‌شدند.
 
 به علت رشد سریع اینترنت همراه در ایران و عملکرد خوب اپراتورها، علی‌رغم بالا رفتن شدید ترافیک اینترنتی، تلگرام به عنوان پربازدیدترین شبکه اطلاع رسانی در آن لحظات، به‌خوبی توانست اخبار مربوطه را بین مردم جابجا کند./ اسپوتنیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد