درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32073صفحه نخست » یکشنبه، 26 آذر 1396 - 18:25
گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از تاس نیوز، هرمن گرف مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: گوگل و آمازون دو شرکت غول فناوری جهان در سال آینده به دلیل منافع خود در حوزه خدمات مالی، به رقبای بانک ها تبدیل خواهند شد.

گرف گفت: موضوع رقابت کردن با آنها نیست، بلکه این دو شرکت در حال رقابت کردن هستند. معتقد هستم که در سال های آینده گوگل و آماوزون به پلت فورم های ما بطور کامل دسترسی خواهند داشت.

مدیر عامل اسبربانک تصریح کرد: باید بطور مساوی با همان میزانی که این دو شرکت خود را مجهز به فناوری می کنند. ما هم خود را مجهز به فناوری کنیم. پیش بینی می شود در سال های پیش رو، سازمان های مالی متعددی از این دو شرکت بزرگ فناوری جهان دیده شود.

هرمن گرف گفت: سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه عطفی برای گوگل و آمازون تلقی می شود و منافع این دو شرکت در بخش خدمات مالی مشخص خواهد شد. وی در ادامه اظهار داشت: آمازون و گوگل گام به گام در حال ورود به عرصه صنعت مالی هستند و این سناریو مشخص است، هر چند که تا الان این موضوع را رد کرده اند.

مدیر عامل اسبربانک در پایان گفت: اگر بانک ها توانایی رقابت کردن با گوگل و آمازون را نداشته باشند. در این صورت آنها پیروز رقابت خواهند بود. بنابراین راهبرد ما دفاع کردن نیست؛ بلکه حمله می کنیم. در حال حاضر اسبربانک بعنوان بزرگ ترین بانک روسیه است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد