درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32025صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 21 آذر 1396 - 14:40
روابط عمومی؛ فرآیند مدیریت هدفمند
محمود افشاری مدیرروابط عمومی بیمه آسیا - یکی از عناصر تاثیر گذار در ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هنر روابط عمومی است که می تواند با خلاقیت و کارآمدی و بهره مندی از ابزارهای ارتباطی در حوزه های بازاریابی و مشتری مداری جایگاه شایسته صنعت بیمه در کشور را ارتقا داده و تثبیت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صنعت بیمه یکی از بخش های مهم حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است و در برخی از کشورها درصد بالایی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است.


این صنعت علیرغم توسعه و پیشرفت محسوس و ملموسی که در چند سال اخیر داشته است، نیازمند نگاهی جدید به منظور حفظ و ارتقای جایگاه خود در اقتصاد کشور است. ضرورت تقویت ساختاری صنعت بیمه،توسعه فرهنگ بیمه و گسترش انواع بیمه های جدید و مطرح در جهان موضوعی است که همراهی دولت در اجرای برنامه های آزاد سازی تعرفه ها و خصوصی سازی واقعی را می طلبد.


روابط عمومی، به عنوان یک فرآیند مدیریت هدفمند، می تواند برای انتقال اطلاعات و حرکت به سمت تحقق اهداف بلند مدت صنعت بیمه به شکلی واقعی مورد استفاده مدیران ارشد صنعت قرار گیرد.


یکی از عناصر تاثیر گذار در ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هنر روابط عمومی است که می تواند با خلاقیت و کارآمدی و بهره مندی از ابزارهای ارتباطی در حوزه های بازاریابی و مشتری مداری جایگاه شایسته صنعت بیمه در کشور را ارتقا داده و تثبیت کند.


روابط عمومی ها علاوه برمشارکت در بومی سازی ابزارهای مدرن و نوین بازاریابی و مشتری مداری، می بایستی مفاهیم و پیام های مورد نظر برای انتقال به مخاطبان خود را با هنجارها و باورهای جامعه مطابقت دهند.


روابط عمومی های صنعت بیمه توانمندی بالقو ه ای را در اجزای خود دارند که می توانند با بهره مندی از ابزارهای ارتباطی، به آسیب شناسی نظر و دیدگاه مردم و مسئولان نسبت به صنعت بیمه پرداخته و محورهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مشترکی را با رویکردهای فرهنگ بیمه تعریف کنند.


روابط عمومی سیستم مدیریتی است که در سازمان ها نقش تعیین کننده ای در برقراری ارتباط بین مدیران، کارکنان، مشتریان،سهامداران، رقبا و نهادهای بالا دستی مرتبط با سازمان دارند.


روابط عمومی مدعی العمومی است از طرف مردم و وکیل مدافعی است که از طرف سازمان،اصلی ترین کانال ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی را ساماندهی می کند. نقش مهم روابط عمومی های صنعت بیمه کشوردر تشریح وضعیت موجود، تبیین اهداف ارتباطی و رسانه ای و تعیین ساز و کارها و تکنیک های برقراری تعامل منطقی و هدفمند سازمان با داخل و خارج سازمان ،می تواند زمینه ساز حرکت های اثر بخش در سازمان به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده باشد.


وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی پلاسکو،معدن یورت،زلزله غرب کشور و...گستردگی نیاز جامعه به خدمات صنعت بیمه برای جبران خسارت ها را فراگیر و ضروری ساخته است.


امروز شکل گیری اطلاع رسانی هدفمند که توانایی جلب اعتماد مشتری راداشته باشد و بتواند افراد را ترغیب به استفاده از تسهیلات بیمه ای کند،یک اولویت اساسی در صنعت بیمه کشور است.


استفاده روابط عمومی های صنعت بیمه کشور از اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب با هدف معرفی ارائه خدمات گسترده می تواند تأثیرگذاری مثبت و فراگیری را داشته باشد.


جلب اعتماد مخاطبان در کنار بازاریابی مناسب و مشتری مداری،پایه واساس وظایف یک روابط عمومی موفق در صنعت بیمه کشور است.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد