درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31959صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 آذر 1396 - 11:41
بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه
امیر قمصری - بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند.

 

 اما بیشتر افراد تصور می کنند که مهاجرت به شبکه های اجتماعی، روابط عمومی را غیرضروری خواهد کرد. این تصور واقعا نادرست است. بر عکس، روابط عمومی به شکلی متفاوت تر از الگوهای قدیمی در زمینه تعامل و تبلیغات ظاهر شده است.

در این مقاله به شما خواهم گفت که چرا باید بازاریابی محتوا و روابط عمومی اتحاد کاری با هم داشته باشند. همچنین خواهم گفت که چگونه این کار را با موفقیت انجام دهید.

چرا باید بازاریابی محتوا و روابط عمومی را با هم ادغام کنیم؟

در این جا با ارائه برخی نکات خواهم گفت که چرا باید روابط عمومی با استراتژی بازاریابی محتوا ترکیب شود.

اشتراک گذاری ایده
یک بازاریاب محتوا و یا متخصص روابط عمومی باید همیشه آخرین تحولات و موضوعات داغ را در صنایع مختلف پیگیری کند.

زمانی که روابط عمومی را با استراتژی بازاریابی محتوا ادغام می کنید، می توانید ایده هایی که به ذهن هر کدام از تیم های روابط عمومی یا بازاریابی محتوا می رسد را با یکدیگر رد و بدل کنید. به عنوان مثال، دیدگاه هایی که از طرف تیم روابط عمومی مطرح می شود، می تواند به تولید محتوا بر اساس آخرین موضوعات بازاریابی کمک کند. از سوی دیگر، نظراتی که از طرف تیم بازاریابی محتوا مطرح می شود، به تیم روابط عمومی کمک خواهد کرد تا متوجه شود که چه نوعی از محتوا توسط مخاطبان هدف مورد توجه قرار می گیرد و مطالعه می شود.

تسهیل در توسعه محتوا
روزانه حدود 2.5 اگزابایت داده تولید می شود. به همین دلیل ایستادگی در عرصه دیجیتال هر روز سخت تر می شود. بنابراین حتی اگر نهایت دقت را در تولید محتوا داشته باشید، تا زمانی که مخاطب را به درستی شناسایی نکنید و محتوا را در رسانه های اینترنتی معتبر منتشر نکنید برای کسب و کار شما به اندازه کافی خوب نخواهد بود. در این مرحله است که روابط عمومی می تواند به شما کمک بکند. زمانی که شما روابط عمومی را با استراتژی بازاریابی محتوا ادغام کنید، خیلی راحت تر می توانید محتوای خود را بر روی سایت های معتبر یا بلاگ ها منتشر کنید.

این کار همچنین به توسعه شما کمک خواهد کرد و باعث می شود تا مخاطبان جدیدی را بدست بیاورید. به علاوه، به شما کمک می کند که یک پیام تجاری یکپارچه را در سراسر رسانه های اینترنتی از جمله شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

 

منبع: www.newseo.ir

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد