درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 05:56   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31850صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 آبان 1396 - 10:17
انتقاد رئیس مجلس از اخبار مایوس کننده رسانه ها
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی در برخی رسانه‌ها جنجال‌هایی دیده می‌شود که مردم را مایوس می‌کند، حتی برخی مواقع صداوسیما هم به این مسائل می‌پردازد. چینش خبرها نوعی هنر است ولی گاهی فقط خبرهای منفی انعکاس داده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی در برخی رسانه‌ها جنجال‌هایی دیده می‌شود که مردم را مایوس می‌کند، حتی برخی مواقع صداوسیما هم به این مسائل می‌پردازد. چینش خبرها نوعی هنر است ولی گاهی فقط خبرهای منفی انعکاس داده می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی خانه مطبوعات قم، علی لاریجانی روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم با بیان این که بسته‌های خبری منفی ذهن‌ها را خسته می‌کند، اظهار کرد: شرایط کشور اقتضا می‌کند که همه احساس مسئولیت بکنند چرا که رونق تولید و تقویت اشتغالزایی نیازمند گسترش امیدواری در کشور است.

وی با انتقاد از پررنگ‌شدن مسائل سیاسی بی‌خاصیت در برخی رسانه‌ها گفت: آینده کشور درگرو آبادانی و تولید ثروت است و تلاش برای تقویت روحیه امیدواری یکی از وظایف رسانه‌هاست.

لاریجانی همچنین با بیان این که کار اجرایی کشور بدون همکاری مستمر با رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: باید تعامل منطقی و توجیهی بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برقرار باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها را ضروری دانست و گفت: مدیرانی که به رسانه‌ها کم توجهی کنند دچار عقب‌افتادگی از شرایط روز خواهند بود.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی برای نخستین بار، بر لزوم حمایت مسئولان از این تشکل صنفی تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل افت چرخه اقتصادی برخی رسانه‌‎ها نبود جذابیت لازم از نظر تکنیکی است که خانه مطبوعات ضمن انعکاس و پیگیری مطالبات رسانه‌ها باید برای آسیب‌شناسی مشکلات رسانه‌ها وقت بگذارد.

لاریجانی در ادامه با اشاره به مشکل بیمه فعالان رسانه‌ای گفت: این مشکل از سال‌های گذشته به صورت مکرر گفته می‌شود و اگر در اجرای طرح جدید خانه مطبوعات در مورد بیمه‌کردن خبرنگاران مشکلی ایجاد شد، تلاش می‌کنیم مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد