درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31850صفحه نخست » خبر یکجمعه، 26 آبان 1396 - 10:17
انتقاد رئیس مجلس از اخبار مایوس کننده رسانه ها
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی در برخی رسانه‌ها جنجال‌هایی دیده می‌شود که مردم را مایوس می‌کند، حتی برخی مواقع صداوسیما هم به این مسائل می‌پردازد. چینش خبرها نوعی هنر است ولی گاهی فقط خبرهای منفی انعکاس داده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی در برخی رسانه‌ها جنجال‌هایی دیده می‌شود که مردم را مایوس می‌کند، حتی برخی مواقع صداوسیما هم به این مسائل می‌پردازد. چینش خبرها نوعی هنر است ولی گاهی فقط خبرهای منفی انعکاس داده می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی خانه مطبوعات قم، علی لاریجانی روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم با بیان این که بسته‌های خبری منفی ذهن‌ها را خسته می‌کند، اظهار کرد: شرایط کشور اقتضا می‌کند که همه احساس مسئولیت بکنند چرا که رونق تولید و تقویت اشتغالزایی نیازمند گسترش امیدواری در کشور است.

وی با انتقاد از پررنگ‌شدن مسائل سیاسی بی‌خاصیت در برخی رسانه‌ها گفت: آینده کشور درگرو آبادانی و تولید ثروت است و تلاش برای تقویت روحیه امیدواری یکی از وظایف رسانه‌هاست.

لاریجانی همچنین با بیان این که کار اجرایی کشور بدون همکاری مستمر با رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: باید تعامل منطقی و توجیهی بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برقرار باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها را ضروری دانست و گفت: مدیرانی که به رسانه‌ها کم توجهی کنند دچار عقب‌افتادگی از شرایط روز خواهند بود.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی برای نخستین بار، بر لزوم حمایت مسئولان از این تشکل صنفی تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل افت چرخه اقتصادی برخی رسانه‌‎ها نبود جذابیت لازم از نظر تکنیکی است که خانه مطبوعات ضمن انعکاس و پیگیری مطالبات رسانه‌ها باید برای آسیب‌شناسی مشکلات رسانه‌ها وقت بگذارد.

لاریجانی در ادامه با اشاره به مشکل بیمه فعالان رسانه‌ای گفت: این مشکل از سال‌های گذشته به صورت مکرر گفته می‌شود و اگر در اجرای طرح جدید خانه مطبوعات در مورد بیمه‌کردن خبرنگاران مشکلی ایجاد شد، تلاش می‌کنیم مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد