درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31565صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 30 مهر 1396 - 03:57
استفاده از هرم تبلیغاتی برای رسیدن به مشتریان بیشتر
نوشته و تنظیم: مهدی باقریان - هرم تبلیغاتی یک چارچوب است که به شما کمک می کند تا بدانید که چگونه به خریدارانتان نزدیک شوید، از وسیع ترین کمپین تبلیغاتی تا دسترسی شخصی. اما بهترین راه برای رسیدن به آنها چیست؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هرم تبلیغاتی یک چارچوب است که به شما کمک می کند تا بدانید که چگونه به خریدارانتان نزدیک شوید، از وسیع ترین کمپین تبلیغاتی تا دسترسی شخصی.

این جایی است که هرم تبلیغاتی آغاز می شود و متأسفانه برای بسیاری از شرکتها، جایی که پایان می یابد. تلاشهای تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی شما باید تلاش بیشتری برای رسیدن به مخاطبان بالقوه داشته باشد. تبلیغ برخی از محصولات و خدمات، فقط باید در رسانه های اجتماعی انجام شود. برای برخی دیگر از محصولات، ممکن است نیاز به ترکیبی از تبلیغات چاپی، تلویزیونی و رادیویی نیاز باشد.

روابط عمومی و تبلیغات
در این سطح از هرم تبلیغاتی، شما به یک مخاطب کوچکتر و محدودتر می رسید، اما پیام شما می تواند قویتر باشد. نمایشگاهها برای معرفی محصولات به شرکتهای دیگر و مشتریان تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و فرصتی است عالی برای بررسی آنچه رقبا انجام می دهند!


تهیه مواد تبلیغاتی و فروش
این مرحله، مرحله تهیه مواد تبلیغاتی و فروش است، البته ممکن است برای همه محصولات و صنایع ضروری نباشد.


روابط مشتری
روابط با مشتریان و مخاطبان نباید فراموش شود. شما همچنین باید توانایی مودبانه پاسخ دادن به افرادی که در رسانه های اجتماعی هستند داشته باشید.


ارتباطات چهره به چهره

در بالای قله هرم تبلیغاتی، شما می خواهید ارتباطات چهره به چهره و بین فردی با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید. بنابراین ایجاد روابط قوی با خریداران بزرگ بسیار مهمتر است. قدردانی خود را در سطح فردی، مخصوصا برای بزرگترین و مهمترین مشتریان خود نشان دهید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد