درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31328صفحه نخست » جمعه، 31 شهریور 1396 - 15:33
سرطان نشر در ایران
قاچاق کتاب که از آن به عنوان «سرطان نشر» نام برده می‌شود٬ در ایران به یکی از مشکلات جدی ناشران تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی کارگروه مبارزه با چاپ و انتشار غیرقانونی کتاب در ایران از بررسی تخلفات یک ناشر به دلیل «تکثیر غیرقانونی کتاب‌های ۴۰ ناشر» دیگر خبر داد. او همچنین خبر داد ناشرانی که این نوع تخلفات را پیگری می‌کنند «تهدید می‌شوند».

محمود آموزگار که رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و سخنگوی این کارگروه است٬ روز پنج‌شنبه، ۳۰ شهریور، این اظهارات را در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، بیان کرد.

به گفته این ناشر، به دنبال امضای تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و اتحادیه ناشران٬ کارگروهی به نام کارگروه مبارزه با قاچاق کتاب تشکیل شده که تخلفات و شکایات موجود در این زمینه را بررسی می‌کند.

آموزگار با این حال از نداشتن «جدیت لازم» در پیگیری این تخلفات از سوی ناشران انتقاد و اضافه کرد که «یکی از دلایلش این است که بعضا به ما گزارش می‌شود ناشرانی که این تخلفات را پیگیری می‌کنند مورد تهدید قرار می‌گیرند.»

وی به نوع تهدیدها و هویت کسانی که ناشران را تهدید می‌کنند اشاره‌ای نکرد.

سخنگوی کارگروه مبارزه با چاپ و انتشار غیرقانونی کتاب همچنین پیش‌بینی کرد که وقتی در همه «حوزه‌های مربوط به بحث تکثیر و فروش غیرقانونی کتاب‌ها به مراحل مشخص‌تری برسیم تعداد ناشرانی که با جدیت پیگیر مسائل و شکایت‌هایشان می‌شوند، افزایش خواهد داشت».

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران همچنین گفت که کارگروه مبارزه با چاپ و انتشار غیرقانونی کتاب٬ جلوگیری از عرضه غیرقانونی کتاب‌ها در فضای مجازی را نیز در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی٬ این کارگروه بنا دارد «بر اساس تدابیری به واسطه موسسه رسانه‌های دیجیتال یا معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور پیگیری‌های لازم برای بستن این سایت‌ها و کانال‌ها» را انجام دهد.

قاچاق کتاب که از آن به عنوان «سرطان نشر» نام برده می‌شود٬ در ایران به یکی از مشکلات جدی ناشران تبدیل شده است.

کارشناسان مواردی همچون کمیاب شدن و گاه غیرقانونی بودن عرضه رسمی برخی کتاب‌ها، ارزان بودن کالای قاچاق، نبود نظارت کافی قانونی بر عرضه و فروش و عوامل دیگر را از دلایل گسترش این پدیده در ایران معرفی می‌کنند.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد