درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31208صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 11 خرداد 1400 - 08:54
معرفی کتاب: مقررات روابط عمومی
هدف کتاب "مقررات روابط عمومی" شناساندن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات و قوانین روابط عمومی به کارگزاران روابط عمومی است. همچنین در این کتاب جوانب حقوقی روابط عمومی در برخی اصول قانون اساسی، جایگاه وسایل ارتباط جمعی، حقوق رسانه ها در برنامه های توسعه و جایگاه اطلاع رسانی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "مقررات روابط عمومی" به همت مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.


به گزارش شارا، هدف کتاب "مقررات روابط عمومی" شناساندن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات و قوانین روابط عمومی به کارگزاران روابط عمومی است. همچنین در این کتاب جوانب حقوقی روابط عمومی در برخی اصول قانون اساسی، جایگاه وسایل ارتباط جمعی، حقوق رسانه ها در برنامه های توسعه و جایگاه اطلاع رسانی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد.

کتاب "مقررات روابط عمومی"، مشتمل بر سه بخش زیر است:
- قانون و روابط عمومی
- مقررات عمومی روابط عمومی
- مقررات تخصصی روابط عمومی

اما سوال عمده که صاحب نظران و مدیران روابط عمومی سعی کرده اند پاسخی برای آنها پیدا کنند، این است: “چرا بعضی از این قوانین قابل اجراست و برخی دیگر رعایت نمی شوند؟” و یا “چرا اصلاً بسیاری از مقررات روابط عمومی الزام آور نبوده اند و یا چرا بعد از مدتی به فراموشی سپرده شدند؟”، ظاهراً چهار عامل اصلی، نگرش منفی مدیران ارشد اجرایی، سلطه مدیریت سلیقه، حضیض جایگاه و به رسمیت نشناختن حرفه روابط عمومی به عنوان یک علم و اهمیت نقش آن در معادلات سازمانی و اجتماعی، پاسخ اولیه برای این سوال است. البته عدم جدیت دولت و به تبع آن عدم نظارت و ضمانت اجرایی و یا الزام آور نبودن مقررات وضع شده می تواند یکی دیگر از این عوامل باشد.

همچنین این عوامل به اضافه تأثیرات منطقی بخشنامه ها که نشات گرفته از نگرش ها و برداشت های فردی و سلیقه ای افراد است، بر اجرای آنها موثر بوده اند.

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4618

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد