درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 22:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31208صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 11 خرداد 1400 - 05:00
معرفی کتاب: مقررات روابط عمومی
هدف کتاب "مقررات روابط عمومی" شناساندن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات و قوانین روابط عمومی به کارگزاران روابط عمومی است. همچنین در این کتاب جوانب حقوقی روابط عمومی در برخی اصول قانون اساسی، جایگاه وسایل ارتباط جمعی، حقوق رسانه ها در برنامه های توسعه و جایگاه اطلاع رسانی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "مقررات روابط عمومی" به همت مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.


به گزارش شارا، هدف کتاب "مقررات روابط عمومی" شناساندن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات و قوانین روابط عمومی به کارگزاران روابط عمومی است. همچنین در این کتاب جوانب حقوقی روابط عمومی در برخی اصول قانون اساسی، جایگاه وسایل ارتباط جمعی، حقوق رسانه ها در برنامه های توسعه و جایگاه اطلاع رسانی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد.

کتاب "مقررات روابط عمومی"، مشتمل بر سه بخش زیر است:
- قانون و روابط عمومی
- مقررات عمومی روابط عمومی
- مقررات تخصصی روابط عمومی

اما سوال عمده که صاحب نظران و مدیران روابط عمومی سعی کرده اند پاسخی برای آنها پیدا کنند، این است: “چرا بعضی از این قوانین قابل اجراست و برخی دیگر رعایت نمی شوند؟” و یا “چرا اصلاً بسیاری از مقررات روابط عمومی الزام آور نبوده اند و یا چرا بعد از مدتی به فراموشی سپرده شدند؟”، ظاهراً چهار عامل اصلی، نگرش منفی مدیران ارشد اجرایی، سلطه مدیریت سلیقه، حضیض جایگاه و به رسمیت نشناختن حرفه روابط عمومی به عنوان یک علم و اهمیت نقش آن در معادلات سازمانی و اجتماعی، پاسخ اولیه برای این سوال است. البته عدم جدیت دولت و به تبع آن عدم نظارت و ضمانت اجرایی و یا الزام آور نبودن مقررات وضع شده می تواند یکی دیگر از این عوامل باشد.

همچنین این عوامل به اضافه تأثیرات منطقی بخشنامه ها که نشات گرفته از نگرش ها و برداشت های فردی و سلیقه ای افراد است، بر اجرای آنها موثر بوده اند.

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4618

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد