درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31139صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 05:57
دبیر شورای‌عالی فضای مجازی خبر داد
موافقت با تصویب قوانین رفع موانع بیمه برای استارت‌آپ‌ها
دبیر شورای‌عالی فضای مجازی گفت: براساس مصوبه شورای‌عالی فضای مجازی کشور مدیریت و نگهداری شبکه‌ها نباید از سوی شرکت‌های خارجی صورت گیرد که این موضوع در حال پیگیری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی گفت: براساس مصوبه شورای‌عالی فضای مجازی کشور مدیریت و نگهداری شبکه‌ها نباید از سوی شرکت‌های خارجی صورت گیرد که این موضوع در حال پیگیری است. ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی کشور در بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بر اهمیت مالکیت و دارایی‌های معنوی در کشور تاکید کرد و گفت: در صورتی که در این زمینه قانونی تصویب نشود، در واقع بخش بزرگی از دارایی یک فرد بدون ارزش و قیمت‌گذاری خواهد بود. وی با اشاره به اینکه گسترش تکنولوژی به‌خصوص در حوزه ICT در جامعه عدم‌تعادل ایجاد می‌کند، تصریح کرد: وظیفه مرکز ملی فضای مجازی سیاست‌گذاری است و در این حوزه باید نهادهای مربوطه اقدام به قانون‌گذاری کنند که باتوجه به اینکه در این زمینه با تاخیر مواجه هستیم، باید خود جامعه تکنولوژی کمک کند تا با بزرگ‌کردن اندازه بازار در قدرت توازن ایجاد شود. دبیر شورای‌عالی فضای مجازی درباره مشکلات استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های بیمه، ایجاد فضای رقابتی در بازار، نیروی انسانی متخصص و قوانین جرایم سایبری تاکید کرد: براساس مصوبه شورای‌عالی فضای مجازی کشور مدیریت و نگهداری شبکه‌ها نباید توسط شرکت‌های خارجی صورت گیرد و باید شرایط برای فعالیت شرکت‌های داخلی در این زمینه فراهم شود که این موضوع در حال پیگیری و اجراست. همچنین درخصوص قوانین بیمه و رفع موانع آن برای فعالیت استارت‌آپ‌ها آمادگی داریم تا در صورت نیاز مصوباتی داشته باشیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4130

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد