درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30990صفحه نخست » یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 19:48
بررسی چند بیانیه ماموریت و چشم انداز محبوب / وفاداری به برند از چه چیزی ناشی می شود؟
ما اغلب به برندهایی که از محصولات شان استفاده می کنیم، وفادار هستیم، چرا که آنها ارزش هایی را ارائه می کنند که سایرین آن را ارائه نمی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ما اغلب به برندهایی که از محصولات شان استفاده می کنیم، وفادار هستیم، چرا که آنها ارزش هایی را ارائه می کنند که سایرین آن را ارائه نمی کنند.

به گزارش ibazaryabi در مورد برندهایی که از آنها خرید می کنید، فکر کنید.

-آیا شما معمولاً از خدمات یک شرکت هواپیمایی خاص استفاده می کنید؟

- آیا هر صبح قهوه خود را از همان محلی که هر روز تهیه می کنید، می خرید؟

- آیا از محصولات برند خاصی مثل اپل استفاده می کنید؟

هنگامی که یک برند به خوبی با مشتریان و کارکنان خود ارتباط برقرار می کند، آنها را نسبت به خود وفادار می کند. این وفاداری منجر به سودآوری هرچه بیشتر او می شود، اما دستیابی به این ارتباطات به هیچ وجه آسان نیست.

شرکت هایی که موفق می شوند، طی سالیان دراز به ارزش های اصلی خود پایبند هستند و شرکتی را می سازند که کارمندان و مشتریانش به ارتباط با آن افتخار می کنند. اینجاست که مفهوم و ارزش بیانیه  ماموریت و چشم انداز مشخص می شود.

بیانیه ماموریت عبارت است از اینکه «چه کسی» «چه کاری» را انجام می دهد. چشم انداز هم بیان کننده است که آن شرکت «چرا» و «چگونه» آن کار را انجام خواهد داد.

تفاوت بیانیه  ماموریت و چشم انداز در چیست؟

بیایید با معانی لغوی شروع کنیم.

بیانیه ماموریت اغلب توصیفی کلی از یک شرکت، اهداف و عملکردهای آن است درحالی که چشم انداز دلیل وجودی شرکت را بیان می کند. این دو در کنار هم می توانند یک شرکت را توصیف کرده و اهمیت و ارزش آن را بیان کنند.

از همین رو، برای هر کسب وکاری ضروری است که از این دو مسئله آگاه باشد.

در ادامه بیانیه ماموریت و چشم انداز برخی از شرکت ها آورده شده است.

این شرکت ها از بین چندین شرکت انتخاب شده اند و می توان چشم انداز و بیانیه ماموریت آنها را جزو بهترین ها نامگذاری کرد.

برند لایف ایز گود

زندگی خوب است، در تلاش برای تقویت قدرت خوش بینی.

میلیون ها برند تولید کننده لباس در سراسر جهان وجود دارد، اما لایف ایز گود با بیانیه ماموریت متفاوتش فراتر از برند پوشاک خوب رفته است. بیانیه ماموریت آنها اینچنین است؛ در تلاش برای توسعه قدرت خوش بینی.

اما این بیانیه ماموریت به تنهایی کاری را از پیش نمی برد.

همکاری در کارهای خیریه و حمایت از کودکان از اصلی ترین برنامه های آنهاست که نشان می دهد واقعاً به بیانیه ماموریت خود پایبند هستند.

سوئیت گرین

ساخت جامعه ای سالم با پیوستن مردم به جرگه استفاده کنندگان از غذاهای سالم.

این شرکت در بیانیه ماموریت خود بیان کرده که با شبکه ای از کشاورزانی که به تولید مواد غذایی سالم می پردازند، قرارداد دارد. همچنین آنها برنامه های بسیار بزرگی برای آموزش کودکان در مدارس دارند؛ برنامه هایی همچون تغذیه سالم و تناسب اندام.

امریکن اکسپرس

ما سخت کار می کنیم تا معتبرترین شرکت خدمات مالی در جهان باشیم.

امریکن اکسپرس، یکی از بهترین شرکت های خدمات مالی در جهان است که خدمات عالی به مشتری، آن را از سایر کسب وکارهای رقیبش متمایز کرده است.

آنها در بیانیه ماموریت خود بیان کرده اند که ما شدیدا به کار تیمی علاقه مندیم و از کارکنان مان حمایت می کنیم تا آنها نیز بتوانند از مشتریان به خوبی حمایت و پشتیبانی کنند.

همانطور که سیمون سینک می گوید: کارمندان شما شرکت تان را دوست نخواهند داشت، تا زمانی که مشتریان آن را دوست داشته باشند.

هانست تی

در تلاش برای ساخت چای هایی با عطر و طعم خاص، سالم و ارگانیک.

بیانیه ماموریت این برند با یک پیام ساده آغاز می شود و آن برای جلب اعتماد مخاطب است.

آنها از همان ابتدا سعی می کنند به مخاطب بگویند که چه فرمول هایی چای تولیدی آنها را از بقیه متمایز می کند.

این برند با مخاطبانی که سال ها به دنبال یک غذای لذیذ اما سالم بوده اند، صحبت می کند و به آنها توضیح می دهد که چگونه این مشکل بزرگ را حل کرده اند.

شرکت محصولات چوبی IKEA

ما سعی داریم زندگی روزمره بهتری برای مشتریان مان بسازیم.

ماموریت این شرکت فوق العاده خاص و متفاوت است؛ آنها به کیفیت محصولات شان بسیار اهمیت می دهند و در تلاش هستند هر طور که شده زندگی بهتری برای مشتریان شان بسازند.

شما می توانید نام هر شرکت را در گوگل سرچ کنید و بیانیه ماموریت کامل آنها را بخوانید و از ایده های آنها برای بیانیه  ماموریت خود الهام بگیرید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد