درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 01:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30919صفحه نخست » دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 08:52
فیس‌بوک به جنگ با تلویزیون می‌رود
بنا به گزارش وب‌سایت Business Insider، اولین اقدام فیس‌بوک در راستای پخش برنامه‌های ویدئویی با اضافه کردن بخش «ویدئو» به اپلیکیشن فیس‌بوک آغاز شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بنا به گزارش وب‌سایت Business Insider، اولین اقدام فیس‌بوک در راستای پخش برنامه‌های ویدئویی با اضافه کردن بخش «ویدئو» به اپلیکیشن فیس‌بوک آغاز شده است. این تب جدید که «Watch» نام‌گذاری شده قادر است برنامه‌های تلویزیونی متعددی مانند BuzzFeed، Tastemade، ATTN و Conde Nast را برای کاربران پخش کند. فیس‌بوک پس از انتشار این گزارش رسما اضافه شدن این ویژگی به اپلیکیشن شرکت را تایید کرد. البته فیس‌بوک تاریخ دقیق اضافه شدن آن را اعلام نکرده و تنها به عبارت «به‌زودی» بسنده کرد. با توجه به پیشرفت‌های خیره‌کننده اسنپ‌چپ در یکی دوسال اخیر، حال فیس‌بوک یکی از ارکان اصلی در حفظ و حتی افزایش کاربران جوان فعلی خود را پخش ویدئوهای باکیفیت و داستانی می‌داند. ضمنا باتوجه به محبوبیت برنامه‌های تلویزیونی، فیس‌بوک می‌تواند از طریق پخش این برنامه‌ها درآمدهای تبلیغاتی بسیار زیادی کسب کند.

 

مارک زاکربرگ در پست اخیر خود در فیس‌بوک نوشت: «امید داریم ویژگی Watch بتواند نیازهای کاربران به برنامه‌های تلویزیونی از اخبار گرفته تا سریال‌های کمدی و مسابقات ورزشی زنده را برطرف کند. برخی از این برنامه‌ها از سوی تولیدکنندگان حرفه‌ای و برخی از سوی کاربران عادی ساخته خواهند شدسخنگوی فیس‌بوک روز چهارشنبه اعلام کرد که قرار است کاربران از طریق گزینه «Watch»، ویدئوهای سریالی با داستان‌های خاص را تماشا کنند. کاربران حتی می‌توانند لیست نمایش مختص خود را بسازند تا از این طریق همواره برنامه‌های مورد علاقه‌شان را راحت‌تر دنبال کنند. این ویژگی در اپلیکیشن Facebook TV هم قابل استفاده خواهد بود. ضمنا کاربران در این بخش می‌توانند برنامه‌هایی که کاربران بیشترین نظرات را راجع‌به آنها ارسال کرده‌اند و همچنین برنامه‌هایی که دوستانشان در حال تماشا هستند را ببینند. درضمن امکان مشاهده کامنت‌های دیگر کاربران راجع به برنامه‌ها نیز وجود دارد. فیس‌بوک قصد دارد برنامه‌های ویدئویی متنوعی را از طریق این ویژگی به‌کاربران ارائه دهد.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه زنده‌ای که مجری به‌صورت لحظه‌ای به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد و همچنین پخش زنده بازی‌های حساس بیسبال اشاره کرد. فیس‌بوک خیلی امید داشت که این ویژگی را تا اوایل امسال به اپلیکیشن خود اضافه کند، اما متاسفانه این اتفاق هربار با موانعی مواجه می‌شد و تا امروز به‌تاخیر افتاده است. گفته می‌شود تب «Watch» فعلا برای یکسری کاربران اپلیکیشن فیس‌بوک قابل مشاهده است، اما شرکت قول داده آن را به‌زودی برای تمامی کاربران قابل دسترس کند. گفته می‌شود فیس‌بوک حاضر است برای حق پخش اختصاصی برنامه‌های ویدئویی پرطرفدار و طولانی به تهیه‌کنندگان آنها رقم‌های میلیونی پرداخت کند و برای برنامه‌های کوتاه‌تر مایل است بین 5 تا 20 هزار دلار پرداخت کند. ضمنا این برنامه‌های کوتاه و ارزان‌قیمت پس از پخش اختصاصی از فیس‌بوک، در خارج از فیس‌بوک نیز نمایش داده خواهند شد. با اینکه سخنگوی فیس‌بوک درباره نحوه تبلیغات و نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغاتی بین فیس‌بوک و تولیدکنندگان برنامه‌ها چیزی نگفت، اما وب‌سایت TechCrunch ادعا کرده سهم تولیدکنندگان از درآمدهای تبلیغاتی 55 درصد و سهم فیس‌بوک 45درصد خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4118

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد