درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30724صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 11 مرداد 1396 - 10:53
رئیس انجمن روابط عمومی فارس خبر داد:
برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس
رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس با هدف ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسعود عطائی‌نژاد با تأکید بر لزوم ارتقای مستمر و روزافزون سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها بیان داشت: فعالیت روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان یک عملکرد مدیریتی، نقش بسیار مؤثری بر موفقیت سازمان ایفا می‌کند و زمینه لازم را برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان در درون و بیرون سازمان فراهم می‌آورد؛  بر همین اساس باید تلاش کرد تا روز به روز بر سطح کیفی خدمات آن افزود .

دبیر چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس با اشاره به محورهای ارزیابی این جشنواره اظهار داشت: این دوره از جشنواره در 13 بخش‌نشریه درون‌سازمانی، ویژه‌نامه،کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، آگهی و رپرتاژآگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی‌مدیا، نرم‌افزارهای کاربردی و انتخاب کارشناس برتر روابط عمومی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس در ادامه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را دوم شهریور ماه جاری اعلام کرد و افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی همه بخش‌های دولتی، غیر دولتی، عمومی و خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org در یک، چند و یا همه بخش‌های جشنواره شرکت کنند.

 

منبع: ایلنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد