درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30658صفحه نخست » شنبه، 7 مرداد 1396 - 06:38
فروشگاه آنلاین فوق پیشرفته آمازون چگونه کار می کند؟
کلیپ های بسیاری در مورد نحوه کار انبار آنلاین آمازون منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است‌.سیستم اتوماتیک انبار آمازون به گونه ای کار می کند که کارمندان این انبار به راحتی می توانند کالای مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن بیابند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انبار آنلاین در فروشگاه آمازون موجب افزایش سرعت در این فروشگاه می شود.

به گزارش شارا، کلیپ های بسیاری در مورد نحوه کار انبار آنلاین آمازون منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است‌.سیستم اتوماتیک انبار آمازون به گونه ای کار می کند که کارمندان این انبار به راحتی می توانند کالای مورد نظر را در کوتاهترین زمان ممکن بیابند.


گفته شده است که راز موفقیت سایت آمازون نیز نحوه انبارداری آن است. آمازون یکی از بزرگ ترین خرده فروشی آنلاین جهان به شمار می رود که بیش از 80 انبار عظیم دارد که از آن برای ارائه خدمات و تحویل اجناس به بیش از 30 میلیون مشتری در اقصی نقاط جهان استفاده می کند.

گفتنی است که آمازون (Amazon)‏ یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی می باشد که در سال ۱۹۹۴ در "سیاتل" ایالتی در "واشینگتن" تأسیس شد. این وب‌گاه که در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز بکار کرد. پس از آن به فروش کالاهای نو و یا دست‌ دوم را از طریق اینترنت مبادرت ورزید. هم‌اکنون کالاهای مختلفی از جمله کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش هم عرضه می‌کند.


به نظر می رسد که سیستم پیشرفته انبارداری و دستری ساده آمازون، صاحب آن یعنی جف بزوس 53 ساله را به پولدارترین فرد کره زمین تبدیل کرده است.


بسیاری از کاربران ایرانی از این شرکت موفق استقبال کرده و معتقدند که شرکت های فروش آنلاین ایرانی نیز می توانند نقاط قوت این فروشگاه ها را در ایران پیاده سازی کند.

 

منبع: https://ir.sputniknews.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد