درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 09:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30652صفحه نخست » شنبه، 7 مرداد 1396 - 09:43
کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره مدیریت اداری
پرسش: به تازگی مدیر اداری یک شرکت بزرگ حمل و نقل شده ام ولی تجربه زیادی در مدیریت ندارم. شما برای موفقیت من در مدیریت اداری چه پیشنهادهایی دارید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: به تازگی مدیر اداری یک شرکت بزرگ حمل و نقل شده ام ولی تجربه زیادی در مدیریت ندارم. شما برای موفقیت من در مدیریت اداری چه پیشنهادهایی دارید؟

پاسخ کارشناس: پیشنهاد اول ما این است که شما به جای اینکه مدیر باشید رهبر شوید. مدیریت با رهبری فرق دارد. مدیر نگاه از بالا به پایین و دستوری دارد، اما نگاه رهبری نگاه همراهی و دوستانه است. در رهبری جاذبه شخصی باعث می شود تا همراهان از دستورات شما پیروی کنند.

پیشنهاد دوم اینکه به کارمندان اداره مسئولیت بدهید تا با اعتماد به نفس و پرانرژی کار کنند. شما نباید در همه امور دخالت کنید، بلکه کارکنان با آزادی عمل و مسئولیت پذیری کار را به پیش ببرند. به هر نفر یک مسئولیت بدهید و درباره آن مسئولیت از او سوال کنید. کسی که مسئولیت داشته باشد احساس می کند در شرکت شما فرد مؤثری است. 

سومین پیشنهاد شیوه انعطافی شما در رهبری گروه است. همه کارکنان شما دارای شرایط یکسان روحی، مالی، خانوادگی و... نیستند، بنابراین یک شیوه واحد نمی تواند برای همه کاربرد داشته باشد. گاه مهربانی برای افراد نتیجه بخش است، اما گاهی نتیجه عکس می دهد. افراد را بشناسید و برای هر کدام یک شیوه در نظر بگیرید.

چهارمین پیشنهاد اعتمادسازی است. کارکنان باید به شما اعتماد کنند و شما وظیفه دارید زمینه های اعتمادسازی را با رفتار و گفتار خود فراهم کنید. بدقولی و بدعهدی، دروغگویی، بی انضباطی، ریاکاری، شایعه پراکنی و تخریب شخصیت همکاران باعث می شود تا کارکنان به شما اعتماد نکنند.

پنجمین پیشنهاد ما این است که قلب ها را تسخیر کنید. به شیوه های مختلف احساس رضایت کارکنان را برانگیخته کنید. درغم و شادی با آنها همراه باشید و برای کارهای خوب آنها را تشویق کنید و پاداش دهید. سعی کنید به سهم خود در رفع مشکلات احتمالی آنها تلاش کنید و بگویید موفقیت من مدیون تلاش های شماست.

مدیر اداری یک شرکت می تواند دوست خوبی برای همکاران خود باشد.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد