درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30652صفحه نخست » شنبه، 7 مرداد 1396 - 05:49
کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره مدیریت اداری
پرسش: به تازگی مدیر اداری یک شرکت بزرگ حمل و نقل شده ام ولی تجربه زیادی در مدیریت ندارم. شما برای موفقیت من در مدیریت اداری چه پیشنهادهایی دارید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: به تازگی مدیر اداری یک شرکت بزرگ حمل و نقل شده ام ولی تجربه زیادی در مدیریت ندارم. شما برای موفقیت من در مدیریت اداری چه پیشنهادهایی دارید؟

پاسخ کارشناس: پیشنهاد اول ما این است که شما به جای اینکه مدیر باشید رهبر شوید. مدیریت با رهبری فرق دارد. مدیر نگاه از بالا به پایین و دستوری دارد، اما نگاه رهبری نگاه همراهی و دوستانه است. در رهبری جاذبه شخصی باعث می شود تا همراهان از دستورات شما پیروی کنند.

پیشنهاد دوم اینکه به کارمندان اداره مسئولیت بدهید تا با اعتماد به نفس و پرانرژی کار کنند. شما نباید در همه امور دخالت کنید، بلکه کارکنان با آزادی عمل و مسئولیت پذیری کار را به پیش ببرند. به هر نفر یک مسئولیت بدهید و درباره آن مسئولیت از او سوال کنید. کسی که مسئولیت داشته باشد احساس می کند در شرکت شما فرد مؤثری است. 

سومین پیشنهاد شیوه انعطافی شما در رهبری گروه است. همه کارکنان شما دارای شرایط یکسان روحی، مالی، خانوادگی و... نیستند، بنابراین یک شیوه واحد نمی تواند برای همه کاربرد داشته باشد. گاه مهربانی برای افراد نتیجه بخش است، اما گاهی نتیجه عکس می دهد. افراد را بشناسید و برای هر کدام یک شیوه در نظر بگیرید.

چهارمین پیشنهاد اعتمادسازی است. کارکنان باید به شما اعتماد کنند و شما وظیفه دارید زمینه های اعتمادسازی را با رفتار و گفتار خود فراهم کنید. بدقولی و بدعهدی، دروغگویی، بی انضباطی، ریاکاری، شایعه پراکنی و تخریب شخصیت همکاران باعث می شود تا کارکنان به شما اعتماد نکنند.

پنجمین پیشنهاد ما این است که قلب ها را تسخیر کنید. به شیوه های مختلف احساس رضایت کارکنان را برانگیخته کنید. درغم و شادی با آنها همراه باشید و برای کارهای خوب آنها را تشویق کنید و پاداش دهید. سعی کنید به سهم خود در رفع مشکلات احتمالی آنها تلاش کنید و بگویید موفقیت من مدیون تلاش های شماست.

مدیر اداری یک شرکت می تواند دوست خوبی برای همکاران خود باشد.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد