درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30493صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 تیر 1396 - 10:29
نظام اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران
نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانکهای استان ؛ با حضور استاندار ، معاون اقتصادی وتوسعه منابع ، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استاندار لرستان در این نشست ، با اشاره به لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه گفت : پیشرفت در تمام امور ، نیازمند تغییر در روحیه و رویه تک تک افراد جامعه است و بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.

بازوند افزود : مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که همه افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند .

وی با اشاره به نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم گفت: نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال می باشد.

بازوند با تاکید بر لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی ها، ادامه داد: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت ها و همچنین شفاف سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به سوی آرامش هدایت کنند ، چرا که سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی، نا امیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

بازوند خاطر نشان کرد: جلوه دادن فضای ناامن در جامعه ، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی ، در خصوص رفع مشکلات کاری آنها، قول مساعد داد.

 

منبع: خبرآنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد