درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30493صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 تیر 1396 - 11:05
نظام اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران
نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانکهای استان ؛ با حضور استاندار ، معاون اقتصادی وتوسعه منابع ، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استاندار لرستان در این نشست ، با اشاره به لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه گفت : پیشرفت در تمام امور ، نیازمند تغییر در روحیه و رویه تک تک افراد جامعه است و بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.

بازوند افزود : مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که همه افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند .

وی با اشاره به نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم گفت: نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال می باشد.

بازوند با تاکید بر لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی ها، ادامه داد: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت ها و همچنین شفاف سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به سوی آرامش هدایت کنند ، چرا که سیاه نمایی مطلق با خبرهای منفی، نا امیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

بازوند خاطر نشان کرد: جلوه دادن فضای ناامن در جامعه ، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی ، در خصوص رفع مشکلات کاری آنها، قول مساعد داد.

 

منبع: خبرآنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد