درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3043صفحه نخست » خبر یکشنبه، 14 اردیبهشت 1392 - 17:42
"نشان عالی روابط عمومی "به مدیران فعال روابط عمومی کشور اعطا می شود
به مناسبت  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای نخستین بار در کشور، "نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی  و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می شود.
  

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای نخستین بار در کشور، "نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می شود.
 
 به گزارش شارا، دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز روابط عمومی اعلام کرد اعطای این نشان با هدف شناسایی و معرفی مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته های مدیریتی در عرصه روابط عمومی، ارائه الگوهای موفق مدیریتی روابط عمومی در کشور، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط عمومی انجام می شود.
 
 گفتنی است از مهم ترین شاخصه ها و اولویت های تعیین شده برای دریافت نشان عالی روابط عمومی ملاک هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.
 
 شایان ذکر است تمامی مدیران فعال روابط عمومی می توانند آثار و مستندات خود را تا 18 اردیبهشت ماه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی روابط عمومی ارسال کنند تا در مراسم ویژه اعطای این نشان که 25 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار می شود، ارسال کنند.
 
 به اطلاع می رساند شماره تلفن های دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شامل 88617576 و 88617577 برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
vahid
| 1392/2/17 - 06:00 |     0     0     |
سلام
خسته نباشید مطالب عالی بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد