درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:08   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3043صفحه نخست » خبر یکشنبه، 14 اردیبهشت 1392 - 17:42
"نشان عالی روابط عمومی "به مدیران فعال روابط عمومی کشور اعطا می شود
به مناسبت  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای نخستین بار در کشور، "نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی  و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می شود.
  

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای نخستین بار در کشور، "نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می شود.
 
 به گزارش شارا، دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز روابط عمومی اعلام کرد اعطای این نشان با هدف شناسایی و معرفی مدیران فعال مدیریتی در کشور، انتقال تجارب و یافته های مدیریتی در عرصه روابط عمومی، ارائه الگوهای موفق مدیریتی روابط عمومی در کشور، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین مدیران روابط عمومی و تقدیر و تجلیل از مدیران فعال در عرصه روابط عمومی انجام می شود.
 
 گفتنی است از مهم ترین شاخصه ها و اولویت های تعیین شده برای دریافت نشان عالی روابط عمومی ملاک هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.
 
 شایان ذکر است تمامی مدیران فعال روابط عمومی می توانند آثار و مستندات خود را تا 18 اردیبهشت ماه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز ملی روابط عمومی ارسال کنند تا در مراسم ویژه اعطای این نشان که 25 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار می شود، ارسال کنند.
 
 به اطلاع می رساند شماره تلفن های دبیرخانه ستاد بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شامل 88617576 و 88617577 برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
vahid
| 1392/2/17 - 06:00 |     0     0     |
سلام
خسته نباشید مطالب عالی بود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد