درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 18:04   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30278صفحه نخست » شنبه، 10 تیر 1396 - 09:09
تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش متمایز روابط عمومی با دیدگاه تجاری در سازمان گفت: «روابط عمومی شرکت نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، ایفا می کند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس محمدرضا بیدخام افزود: «روابط عمومی و امور تجاری مانند دو خط موازی و در راستای اهداف شرکت هستند، به این معنا که که از یک سو، حوزه تجاری محتوای خاص یک سرویس یا محصول را ارائه کرده و از سوی دیگر روابط عمومی با توجه به نوع هدف، کانال انتقال پیام و مخاطبان مرتبط با آن را مهیا و فراهم می‌سازد و به این صورت، روابط عمومی با دیدگاه تجاری کلید می‌خورد

بیدخام با تشریح اهمیت روابط عمومی با دیدگاه تجاری، اظهار داشت: «روابط عمومی با دیدگاه تجاری می‌کوشد تا از خواست مشتری و مخاطبان شرکت مطلع شود، اطلاعات دریافتی خود را منطبق بر سلیقه مشتری سازد و با شیوه های توسعه ارتباطات انسانی و ایجاد حس اعتماد متقابل در مخاطب، نظر او را به شرکت جلب کند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «شناسایی نیاز مخاطبین، تحقیقات بازار، تبلیغات، پاسخ‌گویی به مشتریان و توجه به حوزه برند و توسعه و ارزش‌گذاری بر آن از موارد کلیدی مشتری محور بودن شرکت است که روابط عمومی با دیدگاه تجاری، تمرکز خاصی بر آن ها دارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فعالیت‌های مربوط به «مدیریت برند» را نیز حاصل فعالیت‌های دوسویه امور تجاری و روابط عمومی عنوان کرد و افزود: «اگر برند را ارزش اجتماعی یک سرویس و یا یک محصول در نظر بگیریم که در نتیجه شهرت، اعتبار و کیفیت را به همراه می‌آورد؛ بنابراین حفظ این شهرت یک فرایند پیچیده است که روابط عمومی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، داشته باشد

بیدخام همچنین تصریح کرد: «روابط عمومی به عنوان یک نهاد راهبردی نقش کلیدی در شکل‌گیری، تدوین و بازطراحی یک برند دارد؛ به نحوی که تصویر سازمان در اذهان افکار عمومی و ارزیابی خدمات در میان مشتریان حاصل فعالیت بنیادی روابط عمومی در تدوین هویت بصری برند شرکت مخابرات ایران است

 

منبع: سپنتا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد