درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30214صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 19 دی 1399 - 14:27
9 نکته درباره خبرنامه
ایون بوچانان - خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.


رعایت نکات زیر در تنظیم خبرنامه باعث وزین شدن واحد روابط عمومی شما خواهد شد. موارد عنوان شده در وهله اول برای خبرنامه های چاپی پیشنهاد شده اند. با این حال قابل تعمیم به خبر نامه های الکترونیکی نیز می باشند:


1) برای خوانندگان تان بنویسید، برای خودتان همواره به روش هایی بیندیشید که برای خوانندگان منافعی دربردارند.


2) پاراگراف ابتدایی (لید) را به گونه ای بنویسید که جذاب باشد. در غیر این صورت هیچ کس، انگیزه ای برای خواندن ادامه مطلب نخواهد داشت.


3) خبرنامه را به گونه ای طراحی کنید که جذاب باشد (از ستون های رنگی و عناصر گرافیکی استفاده کنید.) از بکار بردن نمودار و عکس دریغ نورزید. بخشی از خبرنامه را به مسابقه اختصاص دهید و برای آن جوایزی در نظر بگیرید. برای این بخش فضایی مناسب انتخاب کنید. به منظور جلب نظر خوانندگان به این بخش، استفاده از عناصر گرافیکی ضروری است.


4) از دو رنگ استفاده کنید (رنگ سیاه به همراه یک رنگ غالب. مناسب است)؛ با این کار در مقایسه با خبرنامه های تک رنگ اعتبار بیشتری خواهید یافت.
5) حداکثر از دو یا سه قلم استفاده کنید.


6) طبیعت دوست باشید. در صورت امکان از کاغذهای احیا شده استفاده کنید و بگذارید خوانندگان تان از این موضوع با خبر شوند.


7) نحوه دسترسی (کتبی، تلفنی، الکترونیکی) به ناشر، سردبیر یا کارمندان را درج کنید تا خوانندگان بدانند پیشنهادها و نظریات خود را منتقل کنند.


8) خبرنامه خود را منظم چاپ کنید (در بسیاری از موارد خبرنامه های فصلی مناسب ترند) در صورت امکان خبرنامه را همزمان با سالگرد یک واقعه مهم چاپ کنید.


9) به طور متوالی، نظر سنجی کنید.


خبرنامه راهی مطمئن به سوی جلب نظر مخاطب است. در واقع ابزار ارتباطی مؤثری است که باید آن را در خشی از روابط عمومی خود بگنجانید.


منبع: فصلنامه کارگزار روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد