درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30214صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 دی 1399 - 01:51
9 نکته درباره خبرنامه
ایون بوچانان - خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.


رعایت نکات زیر در تنظیم خبرنامه باعث وزین شدن واحد روابط عمومی شما خواهد شد. موارد عنوان شده در وهله اول برای خبرنامه های چاپی پیشنهاد شده اند. با این حال قابل تعمیم به خبر نامه های الکترونیکی نیز می باشند:


1) برای خوانندگان تان بنویسید، برای خودتان همواره به روش هایی بیندیشید که برای خوانندگان منافعی دربردارند.


2) پاراگراف ابتدایی (لید) را به گونه ای بنویسید که جذاب باشد. در غیر این صورت هیچ کس، انگیزه ای برای خواندن ادامه مطلب نخواهد داشت.


3) خبرنامه را به گونه ای طراحی کنید که جذاب باشد (از ستون های رنگی و عناصر گرافیکی استفاده کنید.) از بکار بردن نمودار و عکس دریغ نورزید. بخشی از خبرنامه را به مسابقه اختصاص دهید و برای آن جوایزی در نظر بگیرید. برای این بخش فضایی مناسب انتخاب کنید. به منظور جلب نظر خوانندگان به این بخش، استفاده از عناصر گرافیکی ضروری است.


4) از دو رنگ استفاده کنید (رنگ سیاه به همراه یک رنگ غالب. مناسب است)؛ با این کار در مقایسه با خبرنامه های تک رنگ اعتبار بیشتری خواهید یافت.
5) حداکثر از دو یا سه قلم استفاده کنید.


6) طبیعت دوست باشید. در صورت امکان از کاغذهای احیا شده استفاده کنید و بگذارید خوانندگان تان از این موضوع با خبر شوند.


7) نحوه دسترسی (کتبی، تلفنی، الکترونیکی) به ناشر، سردبیر یا کارمندان را درج کنید تا خوانندگان بدانند پیشنهادها و نظریات خود را منتقل کنند.


8) خبرنامه خود را منظم چاپ کنید (در بسیاری از موارد خبرنامه های فصلی مناسب ترند) در صورت امکان خبرنامه را همزمان با سالگرد یک واقعه مهم چاپ کنید.


9) به طور متوالی، نظر سنجی کنید.


خبرنامه راهی مطمئن به سوی جلب نظر مخاطب است. در واقع ابزار ارتباطی مؤثری است که باید آن را در خشی از روابط عمومی خود بگنجانید.


منبع: فصلنامه کارگزار روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد