درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29854صفحه نخست » یکشنبه، 14 خرداد 1396 - 22:22
تماشای تلویزیون ممکن است کودکان را چاق ‌کند
نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

مطالعات کالج دانشگاهی لندن نشان داده کودکان، به ویژه دختران، هر چقدر بیشتر تلویزیون تماشا کنند، بیشتر با خطر چاقی مواجه می‌شوند.

به گفته آنان نگاه بیش از حد به صفحه تلویزیون می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد.

پژوهشگران این دانشگاه حالا به دنبال آن هستند که بدانند استفاده از تلفن همراه و لپ تاپ نیز منجر به چاقی کودکان می‌شود یا خیر.

 

تماشا و وزن
در این تحقیقات اطلاعات بیش از ۱۲هزار کودک در بریتانیا در طول چند سال بررسی شده است.

پژوهشگران دریافتند که بیش از نیمی از کودکان ۷ ساله در اتاق خواب خود تلویزیون دارند.

از والدین کودکان نیز خواسته شده بود تا مدت زمان تماشای تلویزیون کودکان‌شان را گزارش دهند.

وقتی این کودکان ۱۱ ساله شدند، محققان شاخص توده بدنی (سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد) آنها را محاسبه کرده و سپس درصد چربی بدن آنها را در نظر گرفتند.

احتمال افزایش وزن در دخترانی که در اتاق خواب خود تلویزیون داشتند، نسبت به آن عده کودکانی که تلویزیون نداشتند، ۳۰ درصد بیشتر بود. برای پسران این میزان ۲۰ درصد بود.

دکتر آنیا هیلمنن گفت: "مطالعه ما نشان می‌دهد که ارتباط معنی‌دار و روشنی میان داشتن یک تلویزیون در اتاق خواب کودکان و افزایش وزن در چند سال بعد وجود دارد."/ بی بی سی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد