درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29662صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 1 خرداد 1396 - 19:00
مدیرعامل بانک سپه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کل روابط عمومی: روابط عمومی پنجره بانک است
مدیرعامل بانک سپه از برنامه جامع عملیاتی و عزم جدی ارکان بانک سپه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در سال جاری خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل بانک سپه از برنامه جامع عملیاتی و عزم جدی ارکان بانک سپه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در سال جاری خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه که با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، روسای ادارات کل، مدیران نواحی و کارشناسان و کارکنان ادارات کل روابط عمومی و ساختمان بانک سپه برگزار شد، ضمن تشکر از مردم فهیم ایران و نیز مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک سپه که در حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت مشارکت موثر داشتند گفت: مشارکت گسترده مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، برگ زیرین دیگری را به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.


وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات اخیر نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است اظهارداشت: از امروز زمان تلاش مضاعف برای خدمت به ملت شریف ایران است. باید در راستای تحقق شعار امسال که اقتصادمقاومتی ، تولید- اشتغال است و در راستای سیاست های اقتصادی دولت محترم حرکت و تلاش مضاعف داشته باشیم.


چقازردی گفت:تدوین سیاستهای کلی، تلاش برای تحقق آنها، انجام نظارتها، گرفتن بازخوردها، ارزیابی ها، نظامهای پاداش و… همگی برای دستیابی به یک عملکرد خوب و موثر است تا نتیجه آن بتواند نخستین بانک ایران را پرافتخارتر از گذشته کرده موجب رضایت درونی ، مدیران و کارکنان و اثرگذاری مطلوب در اقتصاد کشور شود.


مدیرعامل بانک سپه با اشاره به وضعیت مطلوب بانک سپه در مقایسه با سایر بانکها و نقش مدیران و همکاران این بانک در این موفقیت اظهارداشت: بانک سپه در حال حاضر از استحکام و موقعیت مالی مناسبی برخوردار است.


وی با تبریک انتصاب جلالی به عنوان مدیرامور مالی و سرمایه گذاری و نیز هاشمی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه، به سوابق مدیریتی و اجرایی آنها اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم تا از بین گزینه های مختلف ، شایسته ترین ها را انتخاب کنیم.


مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی پنجره بانک است که می تواند تمام تجارب و ظرفیتهای بانک را نمایش دهد.


وی با ابلاغ احکام انتصاب جلالی و هاشمی، برای آنها در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

جلالی نظری: از حسن اعتماد اولیای بانک و تلاش و زحمات همکارانم تشکر می کنم
سید علی جلالی نظری، مدیرامور مالی و سرمایه گذاری بانک در ادامه این مراسم با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و با تشکر از تلاش و زحمات همکاران صبور و دلسوز روابط عمومی گفت: از حمایت های اولیای بانک در این ۳ سال و نیمی که در روابط عمومی خدمت کردم بسیار سپاسگزارم و مجددا از حسن نظر و اعتماد آنها در سپردن مسئولیت جدید مدیریت امور مالی و سرمایه گذاری تشکر می کنم.


وی در خصوص وظایف این مدیریت گفت: کلیه تصمیمات و هماهنگی در خصوص امور برنامه ریزی مالی، سرمایه گذاری، تامین مالی برای بانک و شرکت های تابعه جزو وظایف اصلی این مدیریت بوده که بر اهمیت و حساسیت فعالیت در این حوزه افزوده است، امیدوارم با راهنمایی و حمایت های هیات مدیره محترم بانک و کلیه مدیران و همکاران عزیز بویژه بخش مالی و سرمایه گذاری بتوانم پاسخگوی مسئولیت های این حوزه باشم.


مدیر امور سرمایه گذاری با اشاره به اهداف اصلی این مدیرت یعنی حداکثر کردن سود و ثروت صاحبان سهام اظهار داشت: این وظیفه مهمی است که باید با توجه به فاکتورها و متغیرهای موجود در بانک و فضای رقابتی حاضر و همچنین بازار پولی کشور برای آن برنامه ریزی علمی و عملی انجام داد.


جلالی حضور در این بخش را فرصتی مغتنم برای کسب تجارب گرانقدر و بهره گیری از توان و تخصص و دانش خود دانست.


وی با تبریک انتصاب هاشمی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی گفت: سکان این اداره کل به مدیری شایسته ، لایق و زبده سپرده شده است.


جلالی نظری اضافه کرد: اگر موفقیتی در حوزه روابط عمومی کسب شده حاصل تلاش و زحمات همه همکاران این اداره کل است.


وی از همکاران روابط عمومی خواست تا رئیس جدید را نیز در سمت جدید همراهی کرده و با همکاری موثر خود موجبات موفقیت بانک را فراهم کنند.

هاشمی:همکاران روابط عمومی یاریگر من درمسیر تحقق اهداف باشند
هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی و وظایف خطیر آن و نیز با تشکر از حسن اعتماد اولیای بانک و نیز تقدیر از تلاش همکاران اداره کل ساختمان در مدت مدیریتش در این اداره گفت: وظیفه خطیری بر عهده روابط عمومی است. وظیفه مهم برقراری ارتباط صحیح با جامعه , وظیفه برقراری ارتباط دوسویه و نزدیک درون سازمانی با همکاران تلاشگر بانک و وظیفه ارائه تصویری شفاف و صحیح از بانک در افکار عمومی و منعکس کردن نقش آفرینی اولین بانک ایرانی در تحقق اهداف کلان اقتصادی , سعی خواهیم کرد با نگاه صحیح وعلمی با بهره مندی از ابزارهای خود این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهیم .


رییس اداره کل روابط عمومی گفت:امیدوارم در سمت جدید بتوانم مثمر ثمر واقع شوم و همکاران روابط عمومی یاریگر من در مسیر تحقق اهداف باشند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد