درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29553صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 16:49
مدیرکل بهزیستی گیلان:
نگاه به روابط عمومی باید نگاهی سازنده باشد
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت:نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا پارسی گفت:نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم .

وی افزود:بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

پارسی ادامه داد: اکنون که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده،نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیرگذار است،اضافه کرد:بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند. "افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگی ها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها، اصلی ترین نهاد در جهت شناخت،ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می شوند .

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت:امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه و سازمانها و نهادهی است لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است .

وی با بیان اینکه نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند،گفت: فعالان عرصه روابط عمومی نقش مهمی در تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارند و باید جهادگرانه در این راستا تلاش کنند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد