درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29433صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 18:53
سیدغلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران: منفی نگری در روابط عمومی ممنوع!
سلسله گزارش های - به نظر من باید ابتدا تعریفی کوتاه از روابط عمومی ارئه دهم که یعنی همدلی و مردم‌داری، در روابط عمومی بر این اساس منفی‌نگری جایگاهی ندارد، با توجه به اینکه انرژی‌های قابل انتقال توسط انسان و سایر موجودات وجود دارد، لذا همواره باید مثبت فکر کنید و حتی به شوخی نیز افکار منفی را منتقل نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر من باید ابتدا تعریفی کوتاه از روابط عمومی ارئه دهم که یعنی همدلی و مردم‌داری، در روابط عمومی بر این اساس منفی‌نگری جایگاهی ندارد، با توجه به اینکه انرژی‌های قابل انتقال توسط انسان و سایر موجودات وجود دارد، لذا همواره باید مثبت فکر کنید و حتی به شوخی نیز افکار منفی را منتقل نکنید.

 

در اینجا باید گفت انتقال انرژی مثبت رابطه‌ای دوسویه است. محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به هم‌نوع و امیدواری را می‌توان از شاخص‌های انرژی مثبت نامید و باید خود را در معرض انرژی‌های مثبت قرار دهیم.


اما در مورد افزایش ارتعاشات مثبت‌اندیشی اینکه بتوانیم هر چه بیشتر از عوامل ایجاد کننده انرژی‌های منفی دور باشیم و خود را معرض ارتعاشات انرژی مثبت جهان پیرامون خود قرار دهیم، به سمت مثبت‌نگری پیش می‌رویم.


اما اگر بر پایه‌ تفکرات منفی باشیم این موضوع در زندگی و ابعاد مختلف آن تاثیر می‌گذارد و باعث شکل‌گیری بدبینی‌‌ها و سیاهی‌ها در ذهن می‌شود.


مثبت‌نگری در شغل‌ها و حرفه‌های مختلف تاثیرگذاری زیادی در بطن جامعه دارند، شکرگزاری یکی از راه‌های مثبت‌اندیشی است، چراکه انسان به خالق وصل می‌شود و به آرامش خاص دست می‌یابد. همچنین سعی در یادگیری چیزهای تازه و ارتباط با طبیعت، تحرک ورزشی و سلامتی همگی در ایجاد نشاط و مثبت‌اندیشی فرد که در مشاغل گوناگون فعالیت دارد تاثیرگذار است و این حال و هوا به دیگر بخش‌های سازمان و جامعه نیز قابل تعمیم دارد.


مثلاً یک مدیر روابط عمومی و موفق باید تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و سازماندهی، ارزیابی و بودجه‌بندی و جذب اعتبارات، جذب نیرو و تقویت منابع انسانی، ارتباط با کارکنان و مدیران را در اولویت قرار دهد.


به نظر من یک مدیر مثبت‌اندیش باید صادق، برون‌گرا، اهل عمل و سخت‌کوش، تیزبین و ریزبین، یادگیرنده، گوش‌دهنده، پیش‌بینی کننده و آرام کننده و صبور، خلاق و متواضع و دارای هوش هیجانی بالا باشد تا بتواند ارتباط خوبی هم با کارکنان هم با سایر بخش‌های سازمان و هم با مخاطبان سازمان مربوطه برقرار نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد