درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29433صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 08:05
سیدغلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران: منفی نگری در روابط عمومی ممنوع!
سلسله گزارش های - به نظر من باید ابتدا تعریفی کوتاه از روابط عمومی ارئه دهم که یعنی همدلی و مردم‌داری، در روابط عمومی بر این اساس منفی‌نگری جایگاهی ندارد، با توجه به اینکه انرژی‌های قابل انتقال توسط انسان و سایر موجودات وجود دارد، لذا همواره باید مثبت فکر کنید و حتی به شوخی نیز افکار منفی را منتقل نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر من باید ابتدا تعریفی کوتاه از روابط عمومی ارئه دهم که یعنی همدلی و مردم‌داری، در روابط عمومی بر این اساس منفی‌نگری جایگاهی ندارد، با توجه به اینکه انرژی‌های قابل انتقال توسط انسان و سایر موجودات وجود دارد، لذا همواره باید مثبت فکر کنید و حتی به شوخی نیز افکار منفی را منتقل نکنید.

 

در اینجا باید گفت انتقال انرژی مثبت رابطه‌ای دوسویه است. محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به هم‌نوع و امیدواری را می‌توان از شاخص‌های انرژی مثبت نامید و باید خود را در معرض انرژی‌های مثبت قرار دهیم.


اما در مورد افزایش ارتعاشات مثبت‌اندیشی اینکه بتوانیم هر چه بیشتر از عوامل ایجاد کننده انرژی‌های منفی دور باشیم و خود را معرض ارتعاشات انرژی مثبت جهان پیرامون خود قرار دهیم، به سمت مثبت‌نگری پیش می‌رویم.


اما اگر بر پایه‌ تفکرات منفی باشیم این موضوع در زندگی و ابعاد مختلف آن تاثیر می‌گذارد و باعث شکل‌گیری بدبینی‌‌ها و سیاهی‌ها در ذهن می‌شود.


مثبت‌نگری در شغل‌ها و حرفه‌های مختلف تاثیرگذاری زیادی در بطن جامعه دارند، شکرگزاری یکی از راه‌های مثبت‌اندیشی است، چراکه انسان به خالق وصل می‌شود و به آرامش خاص دست می‌یابد. همچنین سعی در یادگیری چیزهای تازه و ارتباط با طبیعت، تحرک ورزشی و سلامتی همگی در ایجاد نشاط و مثبت‌اندیشی فرد که در مشاغل گوناگون فعالیت دارد تاثیرگذار است و این حال و هوا به دیگر بخش‌های سازمان و جامعه نیز قابل تعمیم دارد.


مثلاً یک مدیر روابط عمومی و موفق باید تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و سازماندهی، ارزیابی و بودجه‌بندی و جذب اعتبارات، جذب نیرو و تقویت منابع انسانی، ارتباط با کارکنان و مدیران را در اولویت قرار دهد.


به نظر من یک مدیر مثبت‌اندیش باید صادق، برون‌گرا، اهل عمل و سخت‌کوش، تیزبین و ریزبین، یادگیرنده، گوش‌دهنده، پیش‌بینی کننده و آرام کننده و صبور، خلاق و متواضع و دارای هوش هیجانی بالا باشد تا بتواند ارتباط خوبی هم با کارکنان هم با سایر بخش‌های سازمان و هم با مخاطبان سازمان مربوطه برقرار نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد