درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 05:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شیفتگی جمعی
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29360صفحه نخست » یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 - 06:20
تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی به پست واگذار شد
با رونمایی از سایت «بیتاک»، تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی قانونمند می‌شود. با همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با رونمایی از سایت «بیتاک»، تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی قانونمند می‌شود. با همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور از سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات رونمایی و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفت. بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور (بیتاک)، ارتباط میان مردم، حاکمیت، نامزدهای انتخاباتی و انتشار‌دهندگان محتوای تبلیغاتی را تسهیل کرده و تبلیغات در فضای مجازی را ساماندهی می‌کند. به گفته نجفی، معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست، بیتاک در‌برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها است و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.  معاون فناوری اطلاعات شرکت پست در پایان اظهار کرد: نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می‌توانند به آدرس bitaak.post.ir مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4037

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد