درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29305صفحه نخست » چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 - 14:32
شرکت اپل همچنان سود می‌برد؛ موجودی نقد اپل به ۲۵۶ میلیارد دلار رسید
درآمد تولیدکننده «آیفون» از فروش کالا و خدمات طی سه ماه اول سال گذشته، رو به افزایش گذاشت. «اپل»، روند افزایش سود را برای سومین سه ماه متوالی، ادامه می‌دهد، و اعلام کرد که ذخیره نقد آن اینک از ۲۵۰ میلیارد دلار بالاتر رفته. «اپل» می‌تواند سه شرکت اتوموبیل‌سازی آمریکا را نقدا خریداری کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درآمد تولیدکننده «آیفون» از فروش کالا و خدمات طی سه ماه اول سال گذشته، رو به افزایش گذاشت. «اپل»، روند افزایش سود را برای سومین سه ماه متوالی، ادامه می‌دهد، و اعلام کرد که ذخیره نقد آن اینک از ۲۵۰ میلیارد دلار بالاتر رفته. «اپل» می‌تواند سه شرکت اتوموبیل‌سازی آمریکا را نقدا خریداری کند.

درآمد شرکت اپل، تولیدکننده «آیفون» از فروش کالا و خدمات طی سه ماه اول سال گذشته همچنان روند صعودی داشت. «اپل» ، روند افزایش سود را برای سومین سه ماه متوالی، ادامه می‌دهد، و اعلام کرد که ذخیره نقد آن اینک به ۲۵۶ میلیارد دلار رسیده است. «اپل» می‌تواند سه شرکت اتوموبیل‌سازی، یا تمام شرکتهای فیلمسازی و تلویزیونی را یکجا و نقد، خریداری کند.

شرکت «اپل» ، سازنده «آیفون» و کامپیوترهای «مک» روز سه شنبه (دیروز) اعلام کرد که تولید «آیفون» به خاطر کاهشی اندک در تقاضای مصرف‌کنندگان در چین برای آخرین مدل این گوشی هوشمند، طی سه ماه گذشته یک درصد پائین آمده، و به ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار رسیده است.

با این حال، در آمد « «اپل» » از محل عرضه خدمات، از درآمد شرکتهای عظیمی مثل «استارباکز» و «مکدونالد» بیشتر است.

خریداران «آیفون» در چین و آمریکا در خرید «آیفون ۷» درنگ می‌کنند زیرا در انتظار هستند که «اپل» پائیز امسال به مناسبت دهمین سالگرد تولد «آیفون»، تلفن پیشرفته‌تری به بازار بفرستد.

بیلان سه ماهه «اپل» نشان می‌دهد که ذخیره نقدی شرکت به ۲۵۶ میلیارد دلار افزایش یافته است. برای پرهیز از مالیات آمریکا، بیشتر این پول در بانکهای خارجی نگهداری می‌شود.

ذخیره نقدی «اپل» در حال حاضر از کل ارزش ۲۶ شرکت از ۳۰ شرکت موجود در فهرست «داو جونز» بیشتر است، و حتی اگر ۸۸ میلیارد دلار بدهی «اپل» هم پرداخت شود، بازهم ارزش پول نقد «اپل» دوبرابر کل ارزش شرکت اتوموبیل سازی «جی ام» و «فورد» و «تسلا» خواهد بود و می‌تواند تمام شرکتهای فیلمسازی و رسانه‌ای آمریکا را با پرداخت نقدی خریداری کند.

یک بازی کامپیوتری که «روزنامه وال استریت جورنال» صبح چهارشنبه منتشر کرد، به خوانندگان امکان می‌دهد تصمیم بگیرند با ۲۵۶ میلیارد دلار پول نقد شرکت «اپل»، کدام مجموعه از شرکتها و کسب وکارها را خریداری کنند.

دهمین سالگرد «آیفون» از این نظر اهمیت دارد که فروش آن کالا از مرز یک میلیارد در دنیا، تجاوز کرده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد