درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29298صفحه نخست » پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 - 21:34
شبکه تلویزیونی تویتر گشایش خواهد یافت
به گزارش «شارا» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا» قصد دارند سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار راه اندازی کنند. قرار است این سایت در پاییز سال جاری کار خود را شروع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شبکه تلویزیونی توئیتر اخبار بطور 24 ساعته پخش خواهد شد.

به گزارش «شارا» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا» قصد دارند سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار راه اندازی کنند. قرار است این سایت در پاییز سال جاری کار خود را شروع کند. شبکه تلویزیونی که هنوز « بی نام » است بصورت « آن — لاین» اخبار خود از اقصی و نقاط جهان را پخش خواهد کرد و ویدئو های کاربران « تویتر» را نشان خواهد داد.

جاستین اسمیت مدیر اجرایی « بلومبرگ» متذکر شد که خیلی ها اخبار را بصورت « آن — لاین» تماشا می کنند و بلافاصله این اخبار را در شبکه های اجتماعی مورد تفسیر قرار می دهند. شرکت ها مایل به ادغام آن ها هستند.

انتونی نوتو (Anthony Noto) مدیر مالی « تویتر» گفت: « فکر می کنم می توانیم تماشاچیانی را جلب کنیم که هزینه دریافت سیگنال تلویزیون را پرداخت نمی کنند واز هر طریقی که ممکن باشد اخبار را تماشا می کنند ، از اینرو فکر می کنیم که « بلومبرگ» شریک ایده آلی برای ما خواهد بود».

به گزارش اسپوتنیک،نمایندگان « تویتر» و « بلومبرگ» اسرار توافق مالی را برای نشریه « وال استریت ژورنال» فاش نکردند. اما متذکر شدند که « بلومبرگ» بطور کامل اخبار شبکه تلویزیونی را کنترل خواهد کرد. بعلاوه آگهی تبلیغاتی نیز پخش خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد