درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29268صفحه نخست » یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 09:27
آغاز انتشار مجله «خانه داری خوب» در 1885
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوم ماه می سالروز انتشار مجله ویژه بانوان به نام «خانه داری خوب» است که در سال 1885 انتشار یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوم ماه می سالروز انتشار مجله ویژه بانوان به نام «خانه داری خوب» است که در سال 1885 انتشار یافته است.


دوم ماه می 2006 به مناسبت گذشت 121 سال از انتشار مجله «خانه داری خوب» ، استادان روزنامه نگاری و اصحاب نظر در این حرفه در چند میزگرد تلویزیونی به بحث درباره اهمیت مجله های تخصصی در دنیای امروز (قرن 21) از لحاظ ارتقاء معلومات عمومی و نیاز مخاطبان پرداخته و پیش بینی کرده بودند که سرانجام، روزنامه های عمومی هم تخصصی خواهند شد و بناچار هرکدام تلاش خود را روی یک نوع موضوع متمرکز خواهند ساخت تا مخاطب بداند که کدامیک را برای خواندن انتخاب می کند. این اصحاب نظر کاهش شدید درآمد نشریات عمومی را مثال زده و گفته بودند: کاهش درآمد نیویورک تایمز در سه ماه اول امسال (سال 2006) نسبت به سه ماه اول سال 2005 تا میزان یک سوم، موید این نظر است که مخاطبان قرن 21 اخبار را از طرق دیگر و حتی «سلفون» زودتر از روزنامه ها به دست می آورند و در نتیجه نیاز به تحلیل و مطالبی دارند که به آنها اطلاعات بیشتر دهد و معلوماتشان را بالا ببرد.


آنها مثال آورده بودند: در دوم ماه می 1885هنگامی که «کلارک بریان» مجله «خانه داری خوب» حاوی مطالبی که مورد علاقه بانوان بود از قبیل خانه داری، بهداشت، طرز تهیه غذا، اقتصاد خانواده، بچه داری، سالروز تولد بانوان سالخورده، نوزاد، پوشاک و ... را در ماساچوست با تیراژ چهار هزار نسخه به توزیع داد همه گمان می کردند که ظرف چند ماه ورشکست خواهد شد و لذا بانکها جرات دادن وام به اورا بدون دریافت وثیقه ملکی نمی کردند اما دیدیم که که تیراژش در سال 1911 به 300 هزار نسخه و در 1966 به 6 میلیون رسید و .... نتیجه گیری اصحاب نظر از پرفروش شدن این مجله این بوده است که در عصر اینترنت، نشریات چاپی باید به سوی تخصصی شدن بشتابند تا هرکدام در یک موضوع، قوی تر باشند و ....

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد