درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29161صفحه نخست » دوشنبه، 5 آذر 1397 - 12:05
سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.

 

این روزنامه به سردبیری «بنجامین هریس» تنها نسخه خود را 25 سپتامبر 1690(در این سال و در روزی چون امروز) منتشر کرده بود و روز بعد به تصمیم فرماندار اعزامی از لندن موقتا توقیف شده بود تا درباره سرنوشت آن از لندن استعلام شود که تا رسیدن پاسخ دو ماه طول کشید.

 

چند تن از معاریف منطقه سرمایه گذاران این روزنامه بودند و هدفشان اطلاع رسانی و نیز انتشار نظرات خود درباره نارسایی ها و شکوه ها بود و قرار بود که چند نسخه از آن هم با کشتی برای مقامات انگلستان از جمله پارلمان و نخست وزیر به لندن ارسال شود.


     این روزنامه به نام «وقایع عمومی» که در قطع 30 در 50 سانتیمتر در هشت صفحه انتشار یافته بود در صفحه اول خود با تیتر درشت به بوروکراسی (کاغذبازی) دفتر فرمانداری ماساچوست و رفتار بد کارمندان دفتر با ارباب رجوع و امروز و فردا کردنها و اتلاف وقت مردم تاخته بود و نوشته بود که کارمندان دولت نوکران عامه هستند نه سرور آنان. همین مطلب سبب شد که فرماندار موقتا آن را توقیف و نظر لندن را به ادامه انتشار آن استعلام کند که جواب منفی دریافت کرده بود.


     14 سال بعد در همان محل دومین روزنامه به نام «بوستون نیوز لتر» انتشار یافت که به انتشار خود ادامه داد و تاسال 1820 شمار نشریات در سراسر ایالات متحده به 582 نشریه رسید که چندین برابر سایر کشورها بود. شمار نشریات منظم ایالات متحده در1997 زائد بر 25 هزار بود.


     نخستین نشریات منظم به صورت کتابچه 24 صفحه ای (مجله) کار خود را از آلمان آغاز کرده بودند و نخستین نشریه از این دست به نام «کتاب خبر» در 28 ژوئیه سال 1588 در شهر کلن انتشار یافته بود.

 

http://www.iranianshistoryonthisday.com/farsi.asp

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد